my shopping, outfit, sales

Zakopane, Zakopane

Dziś kilka zdjęć z Zakopanego. Pogoda nam wyjątkowo dopisała, było słonecznie ale nie gorąco.
W sumie odwiedziliśmy Gubałówkę i Dolinę Chochołowską. Muszę powiedzieć, że to pierwsze bardzo nas rozczarowało. Z roku na rok przypomina coraz bardziej odpust a nie miejsce gdzie można odpocząć i popopalać się. Człowiek siada przy stoliku z dzieckiem a tam w około pełno „wiązanek”. Szybko przenieśliśmy sie w bardziej odludne miejsce – do Doliny Chochołowskiej, którą mogę polecić z całego serca. Bardzo przyjemne miejsce. Można przejechać się kolejką, wypożyczyć rower a w schronisku zjeśc coś konkretnego.
No ale wracajmy do spraw modowych. Do znanych wam już jeansów Camaieu założyłam moje dwie zdobycze wyprzedażowe: bolerko w stylu Marynarskim (29,90 zł) i topik bezrękawów (39,90 zł). Co prawda marzył mi sie top bardziej wycięty, niestety juz ich nie było. Do tego wygodna torba zdobyta w Secondhandzie za całe 5 zł. Jest to jeden z najlepszych moich lumpeksowych zdobyczy – jest wykonana ze skóry i w dodatku w świetnym stanie.
Całość połaczona z butami sportowymi – wiadomo trzeba było pokonowywać kilometry :)).
n

Dolina Chochołowska:

Krupówki:
_IGP2724

Owce pasące się na łące przy wejściu do Doliny Chochołowskiej:
_IGP2766

_IGP2811

_IGP2812

Gubałówka:

n3

n2

Mam na sobie:

bluzka + bolerko ZARA
Spodnie Camaieu
skórzana torebka Secondhand 5 zł
Buty sportowe Salomon
Okulary Zara

Zwykły wpis

10 thoughts on “Zakopane, Zakopane

  1. ALICE POINT pisze:

    Twoje zdjęcia (jak zawsze )przyprawiają mnie o dobry nastrój:) Lubie klimaty górskie, może dlatego, że mieszkam w górach:)

    A Twój strój w sam raz na wycieczkę:)To dowód na to, że idąc w góry można się ubrać wygodnie i zarazem ładnie i kobieco:)

    Ps. Co do komentarza powyżej apropos rurek, zupełnie się z nim nie zgadzam. Masz ładne kobiece kształty i jesteś bardzo bardzo zgrabna. Rurki podkreślają Twoja świetną figurę, dlatego w żadnym wypadku z nich nie rezygnuj!!! Jak można pisać takie farmazony jak niejaka „aubw”, to naprawde nie rozumiem!!!

  2. Aubw pisze:

    Hej,
    Może to nie będzie miłe, ale wiem o czym mówię, bo mam dokładnie taką samą figurę jak Ty i na szczęście tą radę dostałam jakiś czas temu: SPAL RURKI. Nawet nie chowaj na dno szafy. Jedyna opcja na noszenie rurke przy takich udach jak nasze to pod sukienkę conajmniej do pół uda.
    I tu nic złośliwego. Ja też kochałam moje czarne rurki.
    Ale teraz jak coś wąskiego, to pod tunikę, a tak to luźne spodnie i spódnice.

  3. Anonymous pisze:

    Hmmm Co by tu rzec? żeby nie zostać skasowanym za zbytnią szczerość ! Powiem tak – można sie ubrać za 30zł i wyglądać dobrze a można sie „przebierać” codziennie za miliony a i tak nie będzie OK ! Ja ze swojej strony powiem ze pasowały by Pani nie co krótsze włosy i uczesane! inaczej. Stroje są Ok ( w wiekszosci) nie zawsze podobają mi sie zestawy I zastanawiam sie po co i czemu tak często wydaje Pani tyle kasy ?! I ten wyraz twarzy na nie których zdjęciach- zawsze wydaje mi sie jakby Pani z kimś rozmawiała?

    ubrania Ok- ale oprawa nie w moim guście

  4. Anna pisze:

    Piekne zdjecia i tylko bardzo mnie wzruszyly jako ze to sa moje strony rodzinne a jak na razie nie mam mozliwosci zeby sie tam wybrac a ckni mi sie okropnie!
    Pozdrawiam serdecznie :))

  5. Martyna pisze:

    moim zdaniem niekorzystnie wygladasz w tych spodniach, mialam to juz napisac przy zestawie z czerwonymi plaskimi butami, jakos dziwnie Cie te spodnie pogrubiaja, dlatego ogolne wrazenie nie podoba mi sie…

Skomentuj

