my shopping, outfit

W poszukiwaniu śladów mrs Daisy

Wczoraj udaliśmy się w poszukiwaniu śladów Księżnej Daisy. Ta słynąca z niezwykłej urody angielka pozostaje wciąż żywą legendą zamku w Pszczynie.
Do tej pory trzy razy byłam w Pszczynie i za każdym razem zamek był zamknięty dla zwiedzających. W końcu zainspirowana tym postem Porsher postanowiłam spróbowac kolejny raz.
Uwaga Wielki brat czuwa, wiec nie próbujcie robić sobie zdjęć np na lwie, w przeciwnym wypadku wszyscy w okolice bedą wiedzieć ze to zrobiliście ;). To nie ja byłam odważna.

Zamek w Pszczynie widok z przodu:

IMGP3416

Dziś mam na sobie sukienkę w kwiaty firmy H&M. Utrzymana jest w jesiennej kolorystyce z dominującą nutą czerni, szarości, ecru i purpury. Do tego załozyłam czarne rajstopy i calzedonii i gladiatorki z ZARY

q6

Zamek w Pszczynie widok z tyłu:

q2

Wnętrza zamku:
w

Widok na salę balową:
qq

Widok z nad stawu:
IMGP3480

Nad stawem:
q4

IMGP3485

Schronienie przed deszczem :):
q5

Zwykły wpis

8 thoughts on “W poszukiwaniu śladów mrs Daisy

  1. Agata pisze:

    Świetny zestaw – młodzieżowo, a zarazem elegancko.
    Mam taką samą kieckę -tylko tę drugą wersję kolorystyczną – morski + purpura. Na Twojej to bardziej indygo + ciemny pomarańcz (widziałam na żywo). W hamach te sukienki są od jakiegoś miesiąca. Na razie pełna rozmiarówka.

  2. Porsher pisze:

    Pszczyński park jest naprawdę magiczny, chciałabym kiedyś paradować po nim w białej sukni jako szczęśliwa panna młoda, ahh… marzenia.
    Ostatnio dużo chodzisz w sukienkach, bardzo dobrze-kobiecość to pierwszorzędna sprawa.

  3. magia1980 pisze:

    Ryfko: wydaje mi sie ze ona pojawiła się w sklepach na dniach. ja ja dopiero co kupiłam. Jakos tymi kolorami z kolekcja jesienna mi sie skojarzyła, tym bardziej że ostatnio pojawiło się duzo fioletów :).

  4. Ryfka pisze:

    Kurde, czemu ja tej sukienki nie widziałam? Ma prześliczny deseń! Sama mam podobną (taką) i też uwielbiam ją nosić z czarnymi rajstopami i butami.

  5. Dakota77 pisze:

    Ja tez uwazam, ze te buty sa fantastyczne. A palac w Pszczynie jest przecudowny, dawno tam nie bylam, chetnie znow bym pojechala.

  6. magia1980 pisze:

    Aga: Torebka pojawiała się już w kilku postach. Jest z Placu Nowego. Co do rajstop kryjących do południa było chłodno, a potem nawet mi nie przeszkadzały. No ale ja z tych ciepłolubnych jestm ;).

  7. Anonymous pisze:

    uwielbiam te buty, nie mogę sie na nie napatrzeć. torebka też świetna, jakaś nowa? nie opisałas co jest skąd.
    plenery i wnetrze zamku zachwycające. ja jakos nie mogę odważyć się do kryjących czarnych rajstop w lecie
    pozdrowienia
    aga.pier

Skomentuj

