my shopping, outfit

Plażówka

Wegry to kraj pełny gorących źródeł. Bedąc na miejscu trudno odmówić sobie kąpieli choć w jednym takim przybytku :). Ubiór na taka okazję musi być przede wszystkim wygodny i praktyczny.
Mam na sobie sukienkę z letniej kolekcji firmy Cotton Club przywołująca swoimi wzorami na myśl motywy greckie. Do tego załozyłam turkusowe, skórzane sandały firmy Morgan zakupione na allegro. Bez wachania stwierdzam są to jedne z najwygodniejszych moich butów. Brązowa torebka zakupiona została w sklepie H&M. Jak na razie moje torebki tej firmy sprawują sie bez zarzutu.

a

_IGP3361

_IGP3362

Mam na sobie:

Sukienka Coton Club 150 zł Buty Morgan 70 zł (allegro) Torba H&M 79 zł

Zwykły wpis

16 thoughts on “Plażówka

  1. magia1980 pisze:

    Dziękuje bardzo za komentarze. Ciesze się, że sukienka wam się podoba.
    Miss yummy-yummy: Niedawno kupiłam jeszcze koszyk w tymże kolorze w Bennetonie, ale ze wzgledów praktycznych nie zabrałam go na wyjazd. Kolor brażowy wydał mi się najodpowiedniejszy z tego co posiadam. Może kiedyś uda mi się kupić ładny biały worek z płótna. ale wiadomo na taką rzecz trzeba trafić.
    Gośka: Nie przesadzaj, są bardzo przeciętne.
    Malwino: Staram wykorzystać to że mam obecnie fotografa :). bardzo nie lubie sobie robić zdjęć samowyzwalaczem. To już nie to samo mimo, że ma się 15 sekund na przygotowanie. Acz postaram się być także systematyczna w sierpniu.
    Violcio11: również tobie dziekuje za wsparcie duchowe 🙂
    Joanno: Prawda jest bardziej brutalna, powinnam najpierw przejśc przez chirurga naczyniowca, niestety
    Pozdrawiam wszystkich i życze miłego dnia.

  2. Anonymous pisze:

    Bardzo ladna sukienka, ale wzorow typowo greckich nie widze.
    bardz mi sie podoba kolorystycznie.
    Ups: wahac…
    Taka mala uwaga, nie myslalas zeby troche pocwiczyc nogi?
    Joanna

  3. Anonymous pisze:

    Mysle tak jak Malwina. Trzymaj sie dalej. Dla mnie Twoj blog jest rowniez jednym z ulubionych.
    Zazdroszcze tuniki ;-))
    Violcio11

  4. Anonymous pisze:

    Bardzo fajnie wygladasz na tym zdjęciu. Ubranie, fryzura, sylwetka, wszystko ładne.
    Lubię Twoj blog i często na niego zaglądam. Ty często piszesz, więc prawie zawsze znajdę nowe fotki i notki. Czasami nie do konca mi się podobają, ale z reguły większość gra (jak dla mnie). Zycze powodzenia i wytrwałości w pisaniu – wiele blogow po kilku wpisach zamiera, a Twoj się fajnie trzyma. Więc i Ty tak trzymaj 😉
    Malwina

Skomentuj

