my shopping, outfit, podróże

Gödöllő

Po kilku dniach przerwy powracam do moich wakacji na Węgrzech. Bedąć tam warto również wybrać się do znajdującego się 30 km na wschód Gödöllő. W mieście tym znajduje się pałac królewski wzniesiony w XVIII wieku przez Antala Grassalkovich’a. Pałac ten słynie z tego, że przez większośc swego życia mieszkała tu cesarzowa Sisi ( Elżbieta, żona cesarza Franciszka Józefa).

Widok od strony głównej:

wtor2

Widok od strony ogrodu:

_IGP3209

wtor5

Czerwoną sukienkę którą mam na sobie znacie juz doskonale – pochodzi z wiosennej kolekcji MOTIVI. Pokazywałam ją wcześniej w różnych zestawieniach nigdy jednak tak ascetycznych.

wtor

wtor1

_IGP3249

Mam na sobie:

sukienka MOTIVI
torba (Plac Nowy)
Buty Gabor (allegro)
Okulary z lat 80.

Zwykły wpis

4 thoughts on “Gödöllő

  1. Alice Point pisze:

    bardzo kobieco i bardzo seksownie. Bardzo mi się podoba:). A zdjęcia znowu zachęcające do zwiedzania:)

    Pozdrawiam:)

  2. Anonymous pisze:

    Po prostu WOW!!!! Palac podkresla Twoj swietny stroj. Sukienka mi sie bardzo podoba. Sisi pewnie by zzieleniala z zazdrosci o Twoj wyglad ;-)).
    Pozdrowienia
    violcio11

Skomentuj

