my shopping, outfit, sales, trends

vive la purple!

Detal: Małe klapy:


źródło: http://www.style.com

Fioletowy został okrzyknięty nowym „zielonym” zblizającego się sezonu jesień-zima 2008.
Sezon wyprzedażowy nadal trwa. Tymczasem w naszych sklepach co raz śmielej pojawiają się kolekcje na sezon jesienny. Osobiście właśnie zakupiłam beżowy płaszcz utrzymany w stylu lat 50. Zapinany jest na dwa guziki i ma lekko opadające rekawy 3/4.

Beżowy płaszcz H&M z najnowszej kolekcji Jesień Zima 2008:

Dziś miałam na sobie fioletową spódnice firmy NUMPH zakupioną wiosna na allegro. Bardzo ładnie komponuje się ona z kolorem granatowym. W tym wypadku z bluzką firmy ZARA.
Na wierzch zarzuciłam beżowy płaszcz H&M. Połaczenie beżu z jakże modnym jesienią fioletem.
Do tego założyłam po raz pierwszy moje pantofle z ALdo kupione niedawno na wyprzedaży.
IMGP3643a
IMGP3646a

Mam na sobie:

płaszcz H&M 179 zł
bluzka ZARA 49 zł
spódnica NUMPH (allegro)
torba Allegro
rajstopy Gatta 11 zł
buty ALDO 105 zł
pierscionek – pamiatka z Assuanu.

IMGP3653
IMGP3651
IMGP3656
Buty Aldo kupione za 119 zł na 70 procentowej wyprzedaży:

aldo

Zwykły wpis

9 thoughts on “vive la purple!

  1. Gabriela Francuz pisze:

    Hehe, jak ja kocham anonimowe komentarze 🙂

    Świetne połączenie kolorów.
    Bardzo lubię beż z fioletem i indygo.
    Na płaszcz zwróciłam uwagę w sklepie, myślałam że będzie wyglądać jak bezkształtny worek, ale się myliłam- nie wszystko musi byc przecież dopasowane i obcisłe.
    A widać przecież, że krój posiada.
    Na tej zasadzie Chanel zrobiła przecież swoją zawrotną karierę 😉

    Prześliczny pierścionek.

    PS Płaszcz jest pognieciony pewnie dlatego, że się w nim chodzi, nie tylko pozuje.

  2. magia1980 pisze:

    Witam wszystkich. dziekuje bardzo za wasze wypowiedzi. Płaszcz nie musi się wszystkim podobać, ale anonimie na pweno nie jest za duży, w numer mniejszym nie dopiełabym sobie biustu, wiec pisząc wypowiedzi trzeba znać temat dobrze a nie pobierznie i dopiero wypowiadać się krytycznie a wtedy podpisanie sie nie stanowiłoby dla ciebie problemu.
    Ryfko: Powiem szczerze wydawało mi się, że bardziej wszyscy bedą burzyć się o te klapy u niego a nie o linie ramion.
    Pozdrawiam

  3. Anonymous pisze:

    nareszcie dobra długość spódnicy – tak trzymaj! świetne buty. płaszcz KOSZMARNY (i dlaczego takipognieciony?:D), nie pasuje, za duży, za blady…

  4. Ryfka pisze:

    Rajstopy plus buty – super. Fiolet z beżem też daje fajne połączenie. Ale nie mogę się przekonać do tej dziwnej linii ramion płaszcza. Pod tym względem jestem chyba jednak tradycjonalistką.

  5. n pisze:

    Bardzo fajne połączenie prócz płaszcza. Tak nasycone kolory sprawiają, że wydaje się on wielką, bezkształtną plamą, w przecież jest całkiem niezły.

  6. snofka pisze:

    Cudne jest to przejście pomiędzy rajstopami, a butami;) A płaszczyk fajnie przełamuje zestaw.

  7. coccodrillo pisze:

    Genialne polaczenie butow i rajstop..w. ogole buty tak mi lekko przypominja najnowsza Prade na najblizszy sezon. Plaszczyk tez super!

Możliwość komentowania jest wyłączona.