my shopping, outfit, trends

hipiska

Bluzka pochodzi z najnowszej kolekcji H&M. Kosztowała 99 zł. Jednak uważam, że jest to bardzo dobra cena za to jak jest wykonana. Za podobna bluzkę w Zarze czy Benettonie trzeba zapłacić dużo wiecej. Idealnie wkomponowuje sie nie tylko w nurt hipisowski ale także w trend transparentny. Bardzo lubię zestawiać ją zarówno ze szwedami jak i z rurkami.

IMGP3810

Mam na sobie:

bluzka H&M
spodnie H&M
Naszyjnik Pepe Jeans

Japonki Dublon
Koszyk Benetton

IMGP3805

Korale firmy Pepe Jeans kupiłam na wiosnę właściwie do zupełnie innej sukienki. Była to miłośc od pierwszego wejrzenia. Zazwyczaj nosze tylko biżuterię z metali szlachetnych, jednak tym razem nie mogłam im się oprzeć. Kosztowały 59 zł. Do kompletu chciałam dokupić jeszcze bransoletki, ale były fatalnie wykonane i koszmarnie drogie :(.

IMGP3869
IMGP3877

Brązowy koszyk został zakupiony w salonie firmowym Benettona na wyprzedaży. Pochodzi z kolekcji wiosna-lato 2008.

IMGP3850
IMGP3872a

W innej wersji lubię do tego ubioru dodawać kapelusz, który kupiłam w ubiegłym roku w Reserved.
IMGP3841

IMGP3809

Zwykły wpis

9 thoughts on “hipiska

  1. Anonymous pisze:

    Super!!! Nie uwazam, zebys wygladala ciezko. Mialo byc przeciez hipi i luzno. Wszystkie elementy idealnie ze soba harmonizuja. Najbardziej podoba mi sie zdjecie na schodach w kapeluszu :-)).
    Jaka odmiennosc wygladu porownujac Twoj poprzedni wpis i ten.
    Violcio11

  2. housewife pisze:

    koszyk – świetny

    również zalecam lakier na paznokcie, szczególnie żeby zatuszować przebrązowienie, no chyba, że rana nie pozwala na malowanie

    bluzka super, spróbuj może z rurkami jednak, lub prosty krój

    pozdrawiam

  3. Małgorzatka pisze:

    Za każdym razem jak tu wpadam nie moge sobie wybaczyc dlaczego jeszcze nie mam tego czy tamtego ;P… tym razem kolejny raz doszukuje sie brakow w swojej garderobie i juz wiem ze bede potrzebowac podobnej bluzki… zdecydownaie fantastyczny zestaw. Pozdrawiam

  4. magia1980 pisze:

    mademoiselle: dzięki, koszyka nie oddam na pewno 🙂
    N: Takie jeansy lubie powłóczyste, a te z H&M niestety są odrobine przykrótkie do obcasów, choć przyznaje z butami na obcasie wyglądałoby to zdecydowanie lepiej. Nawet wczoraj kupiłam sobie fajne buty do tego zestawu kupiłam:). Co do malowania paznokci chwilowo nie moge tego robić, bo mam drobną awarię 😦

  5. n pisze:

    Dzisiaj dzień dobroci nie obowiązuje, będę krytykować, ale tylko trochę. 🙂
    Podobają mi się spodnie, podoba mi sie bluzka, ale dwie rzeczy o tak szerokim kroju zestawione ze sobą moim zdaniem wymagają obcasa. Inaczej wyglądasz może nie źle, ale trochę ciężko.
    No i prosi sie aż o jasnobrązowe paznokcie u stóp! 🙂

  6. mademoiselle pisze:

    zazdroszczę wszystkim, którzy dobrze dobrze wyglądają w takich koszulkach, ja jeszcze nie trafiłam tak, żeby nie wyglądać na ciężko chorą. koszyk najchętniej bym ci ukradła 🙂

Skomentuj

