my shopping, outfit

„Dom latających sztyletów”:

Czerwona spódnica Atmosphere wypatrzyłam na Placu Nowym. W całości łącznie z podszewka wykonana jest z bawełny. Ostatnio prasowałam jej liczne małe kliny chyba z godzine i myslałam, że nie skończę do rana. Kaźcie coś takiego uszyć naszym krawcowym ;).

IMGP3929
spodnica_det
IMGP3962a
IMGP3939b

Zdjęcia wykonano w Parku Krakowskim. Mam na sobie, oprócz wymienionej wyżej spódnicy także jedwabny top będący cześcią blizniaka markiPhilosophy di Alberta Ferretti. Ostatnio czesto noszę czerwony kwiat we włosach H&M, który idealnie ujarzmia moje niesforne włosy w mikrokok. Bardzo fajna sprawa szczególnie w uplne dni.

IMGP3998

Mam na sobie:

spódnica Atmospere 30 zł (Plac Nowy)
top Philosophy di Alberta Ferretti (komis)
buty Gabor (allegro)

torba (plac Nowy)

Kwiat na gumce H&M

IMGP3994

Zwykły wpis

9 thoughts on “

  1. Anonymous pisze:

    Świetny zestaw i spódnica 🙂 Wiem coś o prasowaniu małych klinów, bo mam bardzo, ale to bardzo podobną, pod względem długości i fasonu, tylko że czarną i New Look, upolowaną w sc. Najczęściej nie prasuję jej aż tak dokładnie 😉

    e.milia

  2. :) pisze:

    bardzo ładny zestaw:)
    u mnie na placu zabaw nie ma takich eleganckich mam:D

    p.s. to zabawne, bo ubieram się zuepłnie inaczej niż ty, a mimo to bardzo lubię tu zaglądać.

  3. magia1980 pisze:

    ipnosi: Dla mnie te buty to tez nie jest szczyt marzeń, ale maja wiele zalet o które dziś ciężko kupując buty: moge iśc w nich na miasto i na plac zabaw z dzieckiem a czesto łacze to ze sobą, są super porządnie wykonane w szczególności fleki co nie grozi ze po 2 miesiącach wywalone powiedzmy 300 zł pojdzie do kosza jesli buty byłyby tak czesto noszone a po trzecie są całe skórzane także w środku, a niestety 90% butów letnich jakie oladam maja w środku skaj. Moje nogi w takich butach zaraz sie odparzają.
    Co do tego zestawu ładniej wyglądałyby czarne peeptoły z H&M, ale to nie sa buty w których wejde na plac zabaw ( a czasami i przez piasek trzeba przejść)

  4. ipnosi pisze:

    bardzo Ci ładnie w tych spiętych włosach. Spódnica – istny kwiat.
    Natomiast pokazywane tu wielokrotnie buty zupełnie mi się nie podobają.

  5. Anonymous pisze:

    Powtarzam sie, ale nie moge nic innego napisac. Wygladasz super!! Lubie Twoj styl i zagladam na Twoj blog codziennie. Ciesze sie zawsze jak jest nowy wpis.
    Bardzo mi sie ta stylizacja podoba. Jest elegancka.
    Pozdrowienia
    violcio11

Skomentuj

