allegro, my shopping, outfit, sales

Jadą wozy, jadą

Wygląda na to, że lato do nas wraca. Znowu mamy upalną pogodę. Dziś dzien rozpoczełam od fryzjera. Trochę koloru, podcięcie i człowiek czuje sie jak nowonarodzony. Strój za tem adekwatny do sytuacji – wygodny a zarazem elegancki. Bardzo sie cieszę, z tego że wróciła moda na długie sukienki. Jakieś 10 lat temu też były modne takie tylko cięte ze skosa.
Ta prezentowaną poniżej kupiłam właśnie na allegro. Pochodzi z letniej kolekcji Benettona. Wykonana jest z przewiewnej bawełny. Sprawia, że czuje sie w niej bardzo kobieco.

benetton

Do tego koszyk zakupiony niedawno na wyprzedaży, wygodne sandałki Morgan w kolorze turkusu i mozna ruszać na miasto.

IMGP4147

IMGP4146

bbbb

Mam na sobie:

Suknia Benetton 150 zł (allegro)
buty Morgan (allegro)
Koszyk Benetton
Okulary Reserved

Zwykły wpis

7 thoughts on “Jadą wozy, jadą

  1. Ryfka pisze:

    Bardzo Ci pasują takie kolorowe wzory. Naprawdę świetnie wyglądasz. Koszyk – rewelacja. No i fajnie, że sukienka z bawełny – na upały nie ma nic lepszego.

  2. magia1980 pisze:

    Dzięki wszystkim za komplementy. Musze przyznać, że sukienka ta od razu przypdała mi do gustu.
    Danuu: Mam 166 cm wzrostu. A na zdjęciach wychodze różnie w zalezności jak mam robione zdjęcia i czy mam buty na wysokim obcasie.

  3. Agu pisze:

    Tez bardzo mi sie podoba. Szczegolnie wzory i kolory na sukience. Caly czas nie moge wykombinowac ile masz wzrostu – czasami wygladasz na wysoka, a czasami na srednia 🙂
    pozdrawiam
    danuu

  4. n pisze:

    Tak sobie jeszcze patrzę i dochodzę do wniosku, że o niebo lepiej wyglądasz, jak podkreślasz ramiona i biust, a nie nogi i biodra. Zdecydowanie.

Skomentuj

