my shopping, outfit

kolorowe jarmarki

Lato nam w dalszym ciągu dopisuje. Jest na prawde gorąco. Korzystając z okazji dziś wyciągnełam z szafy sukienkę H&M z najnowszej kolekcji wiosna lato 2008. Kiedy ja po raz pierwszy zobaczyłam w gazecie od razu wiedziałam – ona jest moja. Jeśli ktos nie lubi chodzić w sukienkach lub topach bez ramiączek zawsze mozna doszyć zapięcia i dokupić specjalne ramiączka np w kolorze czarnym.

Zazwyczaj jestem oszczędną osoba jesli chodzi o dobór dodatków. Jednak dziś postawiłam na wersję „bogatszą”. Sukienka dzięki swojejróznorodnej kolorystyce daje duże możliwości manewrowania dodatkami. Na zdjęciach poniżej załozyłam czarne sandały z Zary. Jednak równie dobrze wyglądałyby w kolorze brązowym czy czerwonym.
Osobiście nie lubie zostawionych gołych ramion, dlatego na szyje załozyłam naszyjnik Pepe jeans. Osobiście uważam, że to wyszczupla zbyt szerokie ramiona. Miały byc do tego czarno-ecru bransoletki (także tej firmy), ale były strasznie drogie i brzydko wykonane więc sobie je odpuściłam. Oczywiście były pieknie wyeksponowane na wystawie, a po wzięciu do ręki z jednej strony ukazały się straszne niedoróbki. A może teraz jest taka moda na niestarannie wykonaną biżuterię.

Niestety idealne tło do tej sukienki zostało w … Budapeszcie. tam maja cudowne grafiti. W jednym przejściu podziemnym znalazłam idealnie pasujące do tej sukienki rysunki. Niestety nie miałam tam jej :(.

k2

Nic się nie martwcie – ten efekt objetości sukienki to wiatr :)). Wygląda troche jak sukienka z lat 50.

l

got

k1

k

Mam na sobie:

Sukienka H&M
Okulary Atmosphere (allegro)
Czarna torebka Plac Nowy
żółta Kopertówka New Look (allegro)
Naszyjnik Pepe Jeans
kolczyki, pierścionek Jubiler
pasek SOLAR
Buty, kardigan ZARA

Zwykły wpis

9 thoughts on “kolorowe jarmarki

  1. Anonymous pisze:

    kurcze, ale cudowna sukienka! i te korale. uwielbiam takie klimaty, wesołe, radosne, kolorowe 🙂 ślicznie. po cichu zdradzę, że Twój strój zainspirował mnie do stworzenia własnej stylizacji do konkursu reddsa ekspresJa, więc bardzo dziękuję 😉 myślę, że spokojnie i Ty mogłabyś w nim wziąć udział. pozdrawiam i trzymajcie kciuki za mnie! ;p

  2. magia1980 pisze:

    n: nie obawiaj się, nie bede eksperumentować
    Joanno: To jest strój na wyjście w dzień jak się ma wolne np jak idę na basen albo do parku. Chyba w swej pierwotnej wersji pomyslana była jako plażówka :).Co mnie zaskoczyło to była w całkiem przystępnej cenie.

  3. m. pisze:

    zgadzam sie z n – bez paska i z zolta torbka super. w ogole tego typu fason i kolory Cie odmlodzily (co nie znaczy, ze jestes stara 😉 i wygladasz jak nastolatka 🙂

  4. Ryfka pisze:

    Ślicznie wyglądasz w tej sukience! Po prostu idealnie. Ona jest dla Ciebie stworzona. Zestaw z żółtą torebką – perfekcja. No i jaka Ty opalona jesteś! Widzę, że Budapeszt zrobił swoje 🙂

  5. n pisze:

    Fajnie!
    Ładniej bez paska i z żółtą torebką. I bez swetra. Bardziej dziewczęco. Czarna torebka bardzo obciąża ten zestaw.
    Bardzo przyjemna ta sukienka. Tylko błagam, nie eksperymentuj z nią w zestawieniu z kryjącymi rajstopami, bo wyjdzie straszny banał.

Skomentuj

