my shopping, outfit

I love color

Dziś postanowiłam się pobawić kolorem – granat- zieleń-fiolet.
Do granatowej lnianej sukienki Marc o’Polo z Secondhandu założyłam zielony kardigan H&M trend zakupiony na wyprzedaży. Len nie każdy lubi, sukienka ta ma jedna podstawową zaletę jest świetnie skrojona i idealnie dopasowana do mojej sylwetki. Do tego fioletowe korale. Nie dokońca efekt widać na zdjęciach, gdyż sukienka wyszła niestety dość ciemno.

noe

h

ab

Mam na sobie:

sukienka 15 zł (secondhand)
kardigan 59 zł (H&M)

Buty ZARA
Korale (allegro)
Kwiat SOLAR (allegro)
Bolerko ZARA
Skórzany kuferek (allegro)

Buty ZARA z wiosna -lato 2008:

DSCF1171

DSCF1179

Zwykły wpis

6 thoughts on “I love color

  1. magia1980 pisze:

    Marto- Wierz mi ona tylko tak wyglada na zdjęciach. Większa odstwałaby mi przede wszystkim w ramionach i wystawałby mi biustonosz. To jest taki dopasowany fason, a materiał sztywny troszke niestetym, ale i tak ją lubię ją wyciągnąć od czasu do czasu. Osobiście lepiej wyglądam w takich fasonach niż luźnych.

  2. Anonymous pisze:

    „sukienka ta ma jedna podstawową zaletę jest świetnie skrojona i idealnie dopasowana do mojej sylwetki”
    – przepraszam jesli uraze, ale ta sukienka jest ciut za mala!
    reszta – doskonala:)
    pozdrawiam
    Marta

Skomentuj

