my shopping, outfit

W oczekiwaniu

Znowu zapowidają zmianę pogody i znowu wieje. Cud, że w ogóle udało mi się zrobić jakieś zdjęcia. W kazdym bądź razie nie ma sensu brać aparatu w plener.
Mam na sobie spódniczkę bombkę NUMPH zakupiona na allegro.

bombka

Długo nie miałam koncepcji z czym ją zestawić więc leżała sobie spokojnie w szafie. W końcu dziś dostałam olśnienia – założyłam do niej czerwoną dopasowaną bluzkę Pabii zakupioną na wyprzedaży. Spódniczka ma fason biodrówki za czym nie przepadam i dzięki bluzce wyłożonej na wierzch nie widać tego. Ja mam lepszy komfort jej noszenia. Przy mojej figurze niestety muszę unikać rzeczy o takim fasonie lub odcinanym na biodrach.
Marzą mi sie do tego zestawu buty- gladiatorki ale na obcasie w kolorze rudym lub jasnego brązu. Na razie muszę zadowolić się czerwonymi sandałami z ZARY.

IMGP4390

IMGP4375aa

IMGP4385

Mam na sobie:

Spódnica NUMPH (allegro)
bluzka Pabia
Buty ZARA
Torba (allegro)

IMGP4378a

Wersja z jasnym topem – koszulka H&M znana wam już z jednego z postów o Węgrzech. Tym razem zamiast spodenek spódnica. Dla ożywienia dodałam kwiat H&M.

IMGP4405aa

Mam na sobie:

Spódnica NUMPH (allegro)
bluzkaH&M
Buty ZARA
Torba (allegro)

Zwykły wpis

16 thoughts on “W oczekiwaniu

  1. Anonymous pisze:

    Aż MUSIAŁAM się odezwać! Wchodzę po kilku dniach przerwy… patrzę… co to za kobieta! Wyglądasz cudownie gdy się uśmiechasz!!! Oczy od razu Ci się błyszczą! I zestawy nabierają blasku :))) Pozdrawiam!

    brattby

  2. Gabriela Francuz pisze:

    Rewelacyjnie Ci w tej malinowej bluzce.
    Ten kolor niesamowicie cię odmładza.
    I zazdroszczę torebki. 🙂

  3. magia1980 pisze:

    Fk_k Wlasnie chodziło mi o przełamanie. IMO z czerwoną lub ecru byłoby mdło, ciemna jakaś też mi się nie zabardzo widzi.
    Venila: Tak naprawde ona jest kremowa. W sumie oba zestawy trudno porównywać bo jednak wydaje mi się że są one troche na rózne okazje. Na pewno ta wersja z jasnym topem jest swobodniejsza, jednak trudno tak się ubierać np do pracy. Chciałabym aby mój blog obejmował rózne sfery mojego zycia.
    M: Twoje komentarze są mi najbliższe. Jeszcze tylko kilka dni…

  4. Anonymous pisze:

    Bardzo mi sie podobasz w obu zetstawieniach. Bardzo ladne kompozycje. I ten kwiatek tez dodaje uroku….
    M

  5. fk_k pisze:

    zestaw nr 1 najfajniejszy – jak dla mnie ;). Zdjęcia pierwsze i trzecie najładniejsze. Co tu dużo mówić – podoba mi się. co do torebki. Może i czerwona, ale z drugiej strona ta przełamuje ten strój. Po co Nam uniformy – czerwone buty to i torebka pod kolor…

  6. magia1980 pisze:

    RUda: Chętnie poczytam p twoich pomysłach na torębkę do tych zestawów
    Anonimie (szkoda że nie podpisany) dziękuje
    Martusia67: Jak ja kupowałam to byłam przekonana, że ona jest taka klasyczna do pasa a tu niespodzianka. Ja się fatalnie czuję w biodrówkach i nie mogę nic nosić do środka, gdyz wszystkie bluzki mi dziwnie sterczą. Jak jest gorąco to takie lużne zestawy fanie nosi się po mieście.

  7. martusia67 pisze:

    Bardzo ladnie wygladasz 🙂
    Rownież mam ta spodnice, do dzis wisi z metka w szafie, nie mialam kompletnie pomyslu na nia, troche mi pomoglas 🙂

  8. Anonymous pisze:

    Fajny zestaw, wyglądasz młodo i dziewczęco.Taki uśmiech na zdjęciach bardzo Cię odmienia na plus.Pozdrawiam

  9. Ruda pisze:

    Dobrze, że posłuchałaś rad, żeby się więcej uśmiechać 🙂 Dzisiaj bardzo pdoba mi się ten zestaw, choć torebkę chyba wybrałabym inną – tutaj pasuje chyba tylko kolorem do obacasów 😉 Pozdrawiam

Możliwość komentowania jest wyłączona.