my shopping, outfit

Marzenia sie spełniają

I kto powiedział, że marzenia sie nie spełniają. Wystarczy bardzo chcieć i myśleć pozytywnie. Tak moje życie trudno nazwać pukładanym i zaplanowanym. Jednak od czasu do czasu mam taką słodką nagrodę pocieszenia jak ta brązowa skórzana torba ZARA. Pochodzi z zeszłorocznej kolekcji jesień-zima 2007. Od pewnego czasu chorowałam na taką z frędzlami tylko miała być właśnie skórzana. Oczywiście spotykałam podobne jednak wszystkie były skóropodobne. A tu dziś taki traf. Pierwsze 30 sekund na Placu Nowym i juz ją wypatrzyłam.

IMGP4422

IMGP4413

IMGP4419

Mam na sobie:

Bluzka H&M (plac Nowy)
spodnie H&M
buty ZARA
Torba ZARA (plac Nowy)
naszyjnik Pepe Jeans

IMGP4417

Buty z jesiennej kolekcji ZARY WOMAN

IMGP3924a

Spodnie firmy H&M z serii FLARY:

DSCF8975

Zwykły wpis

12 thoughts on “Marzenia sie spełniają

  1. n pisze:

    He, he, widziałam te torbę na Placu, zastanawiałam sie, czy ktoś ja w ogóle kupi, bo ją trzeba umieć nosić. 🙂
    No, w moim typie nie jest, ale niech się dobrze nosi.

  2. Alice Point pisze:

    Mnie oczywiście taka torba nie wpadła w ręce na Placu Nowym, chociaż byłam tam ostatnio pare razy (może dlatego, że byłam w dni powszednie, nie w niedziele). Jest genialna, zazdroszcze:)

    Aha, no i strasznie podobają mi się buty! Mam pytanie, czy są wygodne? Na początku września czeka mnie ślub kolegi i właśnie szukam jakichś ładnych i zarazem wygodnych butów…:)

  3. magia1980 pisze:

    Violcio11: całkiem fajnie. Osobiście żałuję że one nie są do talii tylko biodrówki. Te są z serii Flary. Wtedy mogłabym do nich zakładać coś do środka. Poza tym są całkiem ok jak na dzinsy za 150 zł. Mam je juz z 10 miesięcy i nadal wygladają jak nowe. Nosze je na przemian z dzinsami z serii wide leg. Te drugie sa troche wyższe.
    Aga.Pier. jak gdzieś spotkam identyczną to o tobie pomyśle.
    lilivampire – przed ciążą to ja dopiero miałam figure, a teraz to tak 75% z niej zostało.
    Lena: Niestety pogoda jest strasznie wieczna, wiec dobrze ze w ogóle jakieś sensowne zdjecia wyszły z włosami nie na twarzy. Tak więc z usmiechaniem się dziś było ciężko.

  4. Anonymous pisze:

    no kurcze, świetna. najfajniejsza ze wszystkich, które widziałam. taką własnie też chciałam kupić ale nie trafiła mi się. świetnie wygląda na ręce. gratuluję. uśmiechaj się, wygladasz ekstra!!!

  5. Anonymous pisze:

    Gratuluje lupu! Widze, ze ten Plac Nowy to dla Ciebie rewir udanych polowan :-))Fajnie wszystko wyglada. I znow zaskakujesz zmiana stylu. Szkoda, ze nie widac butow. Jak sie nosza te spodnie z H&M?
    violcio11

Skomentuj

