my shopping, outfit

Piżama Party

Właśnie odkryłam nową markę odzieżową Massimo Dutti. Firma ta otwierła niedawno pierwszy butik w naszym kraju. Sama wyszukuję ich ubrań albo w zaprzyjaznionym komisie albo na allegro.
Tą czerwoną sukienkę wykonaną z jedwabiu wypatrzyłam właśnie w komisie. Była też wersja granatowa, która nawet w pierwszej chwili bardziej mnie urzekła. Niestety nie było mojego rozmiaru. No ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło- wszak czerwony to mój kolor.
Do tego brązowe buty z zary na wysokim obcasie.
Nie bardzo miałam pomysł jaką torebkę dobrać do tego zestawu. Chyba czarna kopertówka w tej chwili będzie najlepsza.
Wybaczcie jakość zdjęcia, ale od kilku dni tak wieje mi na balkonie, że zrobić kilka zdjęć bez włosów na twarzy graniczy z cudem, a co dopiero aby reszta była perfekcyjna :).

IMGP4425aa

Mam na sobie:

sukienka Massimo Dutti (komis)
Buty ZARA
Kopertówka (pamiątka po mamie)
okulary (Mango)

  • Skórzana kopertówka – pamiątka po mojej mamie pochodzi z lat 80.

DSCF8462a

DSCF8461

Zwykły wpis

29 thoughts on “Piżama Party

  1. Anonymous pisze:

    Przepieknie wygladasz. Buty i sukienka mnie oczarowaly. Do jakich komisow zagladasz, ze znalazlas taka boska sukienke?
    pozdrawiam
    himegimii

  2. fk_k pisze:

    buty rewelacja. gdzie ty je wszystkie trzymasz?! – przyganial kociol grankowi – ja buty i torebki mam wszedzie. ale i tak zazdroszcze takiej ilosci obcasow i do tego tak uroczych.

Skomentuj

