allegro, my shopping, outfit

A ja sie ciesze jak…

Bluzka i spódnica są już wam doskonale znane. Bluzka w biało-czarne prążki jest firmy New Look, a spódnica to Numph. Obie rzeczy pochodzą z Allegro. Na allegro zakupiłam również czarne lakierowane czółenka Top shop. Wykonane są ze skóry i są bardzo wygodne. Bardzo ładnie wygladają z kryjącymi rajstopami. Na czerwone rajstopy miałam ochotę już 2 miesiące temu. Jednak jak to u nas bywa nie sposób było je zakupić. Całość uzupełniona opaską z najnowszej kolekcji SIMPLE. Najpierw zobaczyłam ją we wrześniowym numerze Glamour i juz wiedziałam, że będzie moja.

Glamour nr 09/2008:
IMGP4483

Przyznaję się bez bicia, że załozyłam ją chwilowo tylko do zdjęcia, ale jak mąż zaprosi mnie na jakąś randkę…. Od razu musiałam wam się nią pochwalić.
A tak swoją drogą niezły bajzel mają w tym SIMPLE. Pierwszy raz zdarzyło mi się tam kupować
i okazało się, że im faktura zgineła. Tak więc na paragon sobie chwilowo poczekam.

IMGP4432

IMGP4430

IMGP4429

Mam na sobie:

Bluzka New Look
spódnica: Numph
buty: Top Shop
rajstopy H&M diveded
ozdobna opaska SIMPLE

Bawełnianą spódnice firmy Numph zakupiłam na allegro. Jest rozpinana na całej długości co trzeba przyznać jest pomocne przy prasowaniu. Bardzo ją lubię. Jest dopracowana w każdym detalu. Jak dotąd nie spotkałam w naszych sklepach podobnej, która by tak dobrze na mnie wyglądała (ale jestem nieskromna ;)).

Spódnica NUMPH
315673252

Zwykły wpis

16 thoughts on “A ja sie ciesze jak…

Skomentuj

