my shopping, outfit

czarna wdowa.

Ostatnio pojawił sie trend w modzie ubierający kobietę w czerń od stóp do głów. Powiem krótko jestem na tak więc mam nadzieje, że nie zdziwią was takie zestawy w mojej szafie.
Jesienno-zimowe zakupy rozpoczełam od płaszcza. Na zdjęciach poniżej przedstawiam wełniany płaszcz H&M trend. Pochodzi on z najnowszej kolekcji tej firmy. Utrzymany jest on w stylu lat 50 – ma rękawy 3/4 i jest zapinany na 2 guziki. Do tego długie skórzane rękawiczki, koronkowe rajstopy, mały kuferek do ręki i można ruszać w miasto.

IMGP4566
IMGP4567

Mam na sobie:

płaszcz H&M trend
buty NEXT (komis)
rajstopy New Yorker (pierwszy raz weszłam do tego sklepu)
przypinka H&M trend
rękawiczki H&M trend
Torebka (Plac Nowy)

IMGP4565

Przypinka do włosów pochodzi z najnowszej kolekcji H&M trend:

Skórzane rękawiczki H&M Trend:

Buty zakupiłam w ostatni czwartek w komisie. Wykonane są ze skóry i wydają się być wygodne.
Niezwykle rzadko zdarza mi się znaleść obuwie w tak doskonałym stanie w moim rozmiarze w komisie. O ciucholandach już nie wspomnę.

Sukienka jest firmy PROMOD. Właśnie będe ją wystawiać na allegro. Niestety jest dla mnie
za krótka. Rozmiar standardowe 38.

IMGP4563j

Zwykły wpis

Skomentuj

