allegro, my shopping, outfit

Pumpy

Nie tak planowałam sobie dzisiejszą sesje. Miałam chwilę spokoju wiec z przyjemnością udałam sie do fryzjera. Niestety w czasie robienia zdjęć niewiele zostało z mojego uczesania :(. Już nie mogę się doczekać kiedy znowu będę mieć sesje w plenerze i przy bezwiecznej pogodzie.

Tematem przewodnim dzisiejszego posta są – Pumpy. Te czarne widoczne na zdjęciach pochodzą z jesiennej kolekcji ZARY.
Jedwabna tunika w orientalne wzory została przeze mnie wypatrzona ma allegro. Idealnie wkomponowuje się w trend czerpiący inspiracje z dalekiego wschodu.

IMGP4515
IMGP4514

Kremowy wełniany sweter wypatrzyłam ostatnio w secondhandzie. Sama nie wiem jak to sie stało, że kupiłam go za 15 zł kiedy na początku był wyceniony za 25 zł. Niezbyt długo się targowałam. Sweter jest bardzo ciepły, idealny na jesienne spacery. Dzieki swojemu fasonowi można zaliczy go do trendu oversize.

IMGP4535
IMGP4532
IMGP4531

Z topem ZARY w biało-czarne paski:

IMGP4551
IMGP4519

Do trendu tego pasuje także luzna jedwabna bluzka z H&M trend. Długo przeleżała w szafie. Teraz z przyjemnością zakładam ją właśnie do tego typu spodni.

IMGP4540
IMGP4536

Mam na sobie:

top ZARA (Plac Nowy)
bluzka koszulowa H&M trend
Tunika Oasis
sweter H&M (secondhand)
spodnie ZARA WOMAN
torebka (Plac Nowy)
kopertówka (Secondhand)
buty ZARA

Zwykły wpis

Skomentuj

