my shopping, outfit, trends

Koronkowa robota

Jesień- zima 2008 będzie stała pod znakiem koronek. Najpiekniejsze ubrania z tej tkaniny pokazała w tym roku PRADA. Jej gipiurowe sukienki, spódnice a nawet torebki nie mają sobie równych. Bardzo ładną gipiurową sukienkę można znaleść także w nowej kolekcji ZARY. Mierzyłam ją, jednak osobiście musze mieć delikatniejszą koronkę ze względu na kobiece kształty. W końcu znalazłam taką w komisie:

IMGP4590

Sukienka ma zdobienia pod biustem w postaci cekinów. Wiem, że cekiny teraz przeżywają swój come back, jednak osobiście wolałabym w tym miejscu zwykła satynowa wstawkę.
W wersji dziennej zamierzam sukienkę nosić pod top, golf lub sweter.

IMGP4591
IMGP4594a

Zainspirowana wcześniej wspomniną kolekcją Prady dodatki ograniczyłam do minimum – czarne buty i kopertówka.

IMGP4653a
IMGP4652
IMGP4657

Mam na sobie:
sukienka (komis)
kopertówka ( secondhand)
żakiet Atmoshere (secondhand)
buty Top Shop (allegro)

Aksamitny żakiet Atmosphere zakupiłam w ubiegłym tygodniu w secondhandzie w Nowej Hucie.

IMGP4608
IMGP4609

Zwykły wpis

Skomentuj

