allegro, my shopping, outfit

Tartan

Jesień ma nam upłynąć pod znakiem kraty. Może to być krata inspirowana tartanem lub też męską koszulą flanelowa. Proponuje ją wielu projektantów między innymi: D&G, DKNY, Karen Walker, Veronique Branquinho itp.
Ja również nie przechodzę obojetnie obok tego trendu. Zgromadziłam już w swojej szafie kilka ubrań w tym stylu. Dziś prezentuję wam jedno z nich: wełnianą spódnicę ZARA WOMAN z najnowszej kolekcji jesień-zima 2008. Spódnica ma śliczną kolorystykę i nietypowy fason.

DSCF2564

Mam na sobie:
jedwabny kremowy golf (secondhand)
spódnica ZARA Woman
Granatowe rajstopy Calzedonia
Buty Next (komis)
torba H&M (allegro)
okulary H&M

DSCF2563
DSCF2562

Zwykły wpis

11 thoughts on “Tartan

  1. magia2008 pisze:

    Elfka: On jest o tyle fajna, że z tyłu jest prosta, przez co fajnie leży.
    Violcio 11: 🙂
    Yenka: Ta seria to róznego rodzaju dzianiny. IMO najlepiej odszyta jest Zara Woman ale to już inna półka. Choć na allegro warto szukać okazji. Kiedyś widziałam tą spódnice +żakiet za 320 zł całość. Był tylko jeden problem- całość była w rozmiarze 36 a ja żakiet u nich potrzebuję 38.

  2. Yenka pisze:

    rozumiem doskonale o czym mówisz. Ostatnio chciałam kupić u nich małą czarną. Była urocza. nie odstraszała mnie nawet cena zbliżona długością do peselu, ale po przymiarce okazało sie, że jest fatalnie skrojona, łącznie z krzywo wszytym zamkiem i odrywającymi sie koralikami. Trzeba się było nieźle namęczyć, żeby ją zapiąć, a nie wiem czy byłabym w stanie wytrzymać na wdechu cały wieczór, więc zrezygnowałam. U mnie w szafie przeważa Zara Basic. Muszę w takim razie zwrócić uwagę na Z.C

  3. magia2008 pisze:

    Julito: Dzieki. To jest praktycznie mój naturalny kolor włosów
    sisters and dresses: Thank you. My son send you :)).
    Yenko: Zara poodoba mi się jesli chodzi o stylistyke, choc nie zawsze ma przemyslane projekty, albo sa one kiepsko wykonane. Tak wiec duża cześć rzeczy odpada mi w przedbiegach. Najcześciej kupuje bluzki i swetry z serii Zara Collecion. Nawet się niezle noszą, choc zdarzyło mi sie brać juz igłe do ręki i coś zszywać. Z droższych rzeczy mam chyba z 2 pary spodni i spódnic a wiec nie tak dużo, kupione w normalnej sprzedaży. Wyprzedaże jednak mnie w tym sklepie odstraszają.

  4. Spódnica jest urocza. Pieknie leży. I chyba niezależnie czy byłaby w kratę czy w jakikolwiek deseń wyglądałaby cudnie.
    Widzę, że bardzo lubisz Zarę;-)Masz z niej dużo rzeczy. Kupujesz normalnie czy polujesz na wyprzedaże?

  5. JULITA pisze:

    Ładnie.W tych okularach wygladasz super.W ogóle,od czasu gdy zdecydowałas się na zmiane koloru włosów,wygladasz bardzo fajnie.Lubie Cie z ustami w kolorze mocnej czerwieni.

Skomentuj

