my shopping, outfit, sales

Być jak Carrie

Nie muszę chyba wam pisać co jest inspiracją dla mojej dzisiejszej sesji. Oczywiście Sex in the City i postać Carrie. Osoba, która raz ubierała sie bardziej elegancko a raz ekstrawagancko, ale nigdy nudno. Lubiła modowe szaleństwa zachowując przy tym swój styl.
Dziś mam na sobie malinową spódnicę firmy Monnari. W momencie jak ją kupowałam wydawała mi się czerwona. Oto przekleństwo kupowania w sztucznym oświetleniu. Na szczęście moje rozczarowanie było jak najbardziej pozytywne, gdyż kolor okazał się w rzeczywistości duzo przyjemniejszy dla oka. Co nie zmienia faktu, że personel w tym sklepie nie zadał sobie trudu dowiedzieć się jak wygląda w rzeczywistości. Spódnicę zakupiłam juz jakiś miesiąc temu i leżała sobie grzecznie w szafie, aż wróci mój fotograf.
Pogoda nam dziś dopisywała. Mamy wrzesień a na zewnątrz było blisko trzydzieści stopni. Korzystając z tak fantastycznej aury udaliśmy się na krakowski Kazimierz na lody.

IMGP4819
IMGP4810
IMGP4808a
IMGP4793

Mam na sobie:

spódnica MONNARI 50% PRZECENA
top H&M TREND
buty ZARA
okulary H&M
torba (Plac Nowy)

IMGP4792
IMGP4791
IMGP4790
IMGP4788

Zwykły wpis

4 thoughts on “Być jak Carrie

  1. magia2008 pisze:

    Ryfko: Dzieki. do tego postu wczesniej miałam wyłaczone komentarze :). Co do spódnicy to trzeba znaleśc odwaznego kto zmierzy sie z jej uprasowaniem 😉

  2. Coś ostatnio strasznie mieszasz – ledwo nadążam! Co wejdę, to kolejność postów inna, komentarze raz są, a raz nie ma… Nick masz idealnie dobrany, bo tu się naprawdę dzieje niezły hokus-pokus 😉

    Mam wrażenie, że ten post już komentowałam, ale że akurat mam coś do dodania, to napiszę raz jeszcze. Otóż, moja koleżanka kupiła sobie tę spódnicę (na przecenie) i niedawno miałam okazję dokładnie ją pooglądać. Jest rzeczywiście cudna. Fajny materiał i fajnie się układa. Chociaż osobiście wolałabym, żeby te marszczenia były inaczej rozłożone (konkretnie, żeby przód był marszczony, a tył normalny). No ale to już moja choroba…

    Zestaw super. Przy dzisiejszej zamieci bardzo rozgrzewający.

  3. ula pisze:

    Pięknie. Spódnica jest genialna! Tylko o co chodzi z tymi datami?? Piszesz w czasie teraźniejszym o wrześniu a mamy 22 października…??

Skomentuj

