allegro, my shopping, outfit, trends

powrót zamszu

Stało się. Zamsz powrócił do łask. Nosimy go w postaci butów, pasków, torebek lub też ubrań.
Każda z nas powinna posiadać w swojej garderobie coś wykonanego z takiej skóry.
Ja ostatnio znalazłam taką właśnie torbę firmy Top Shop na allegro. Wykonana jest z mieciutkiej skóry i jest idealna na drobne zakupy.
Dziś mam na sobie nowe spodnie firmy Massimo Dutti zakupione w nowoodkrytym komisie niedaleko Placu Nowego. Do tego błekitny top firmy Mexx i beżowy płaszcz H&M. Niby mamy jeszcze lato, jednak jakieś okrycie wierzchnie w obecne poranki nie zaszkodzi.

IMGP4844
IMGP4852s
IMGP4837
IMGP4855

Mam na sobie:

Płaszcz H&M Trend
Spodnie Massimo Dutti (Komis)
bluzka MEXX (40% sale)
buty Deni Cler (allegro)
Zamszowa torba Top shop (Allegro)

Zwykły wpis

13 thoughts on “powrót zamszu

  1. Anonymous pisze:

    aga. pier. Moze dlatego, ze nie mamy bloga?
    Przepraszam Magia1980, ze uzywam Twoje komentarze do korespondencji z aga. pier.
    Violcio11

  2. Anonymous pisze:

    Super klasyka. Eleganckeie buty i wystrzalowa torebka, swietny duet. Najlepiej podobaja mi sie jednak spodnie – zazdroszcze ;-)).
    Pozdrawiam violcio11
    Jestem zalogowana,a ciagle mam problemy i musze wpisywac sie jako anonymous.

  3. magia1980 pisze:

    AniU: Dziekuje. Niestety nie zawsze udaje mi sie robić zdjecia tak fajne jakbym chciała. Niestety najwiecej czasu zajmuje wyprawa na stare miasto i moge takie zdjecia robic okazjonalnie. Co do włosów to mam je ścieniowane już dawno tylko one niestety takie już są że nie bardzo to widać i za każdym razem troche inna mi wychodzi fryzura. Co ja poradze kocham długie włosy choć wiem, że je jeszcze musze troche podcinać.
    Ryfko:Dzieki. Z tą energią to chyba masz racje. W koncu po 3 latach łapie drugi oddech. Ja tez sie nie moge doczekac Top shopu w Polsce. Tylko obawiam się, że ceny niestety nie beda juz tak zachwycające. Co do ubrań. Ja czesto mam tak ze na kims mnie coś zachwyca, lub choćby na wieszaku a na mnie porażka. A to nie ten krój a to za sztywny materiał itp.
    Aga Pier. Za waszymi komentarzami to ja teskniłam cały czas. Ja sobie mysle ze taka torebka to i tak lepsza inwestycja niz buty. Przynajmniej w naszym klimacie.
    Marto: Bardzo bym chciała abyście sie skupiały na czymś innym niż moja mina. Bedzie mi miło.
    Ajfe. Osobiscie bardzo lubie takie klasyczne proste ubrania + jakieś nowoczesne dodatki- buty torby itp.

  4. Anonymous pisze:

    Pewnie że zatęskniła, ale w końcu przecież po to publikujesz na blogu żeby się innym pochwalić. No ja też pochwalam w końcu pozytywną mimikę twarzy – to ja pisałam o tym uśmiechu. Pozdrawiam tym razem nie anonimowo – Marta

  5. Anonymous pisze:

    ooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
    jednak zatęskniłas za naszymi komentarzami… nareszcie 🙂
    codziennie wchodzę i nic, nie można skomentować…
    ale to co dziś pokazałaś wymaga komentarza: fajna torebka, super zdjęcia a Ty jak prawdziwa modelka. świetnie.
    sama zastanawiałam sie nad zamszową torebką, choć mam dwie: fioletową i brązową to zachciało mi się beżowej ale boję się, że za szybko widac na niej brud i otarcia. i tak sie wstrzymuję…
    no to jak? zatęskniłas trochę? :):):):)

    aga.pier

  6. Ryfka pisze:

    Alleluja! Powróciła możliwość komentowania! Nie chciałabym tu stroić fochów, ale uważam, że wklejanie takich fajnych zestawów, a potem zamykanie komentarzy, to co najmniej sadyzm 🙂

    Wiem, że nie lubisz, jak się ludzie rozpisują o innych rzeczach niż ubrania, ale muszę to napisać: ostatnio z Twoich zdjęć bije jakaś taka radość i pozytywna energia, że nie mogę przestać się uśmiechać, kiedy tu wchodzę.

    Ale do rzeczy. Torba z Topshopu jest boska (mam nadzieję, że po salonie w Warszawie przyjdzie kolej na Kraków). I fajnie wszystko gra kolorystycznie. Tylko nie mogę przekonać się do tych H&M-owskich płaszczy. Nie pasuje mi linia ramion. Wiem, że taki fason, ale ja chyba jednak jestem pod tym względem tradycjonalistką.

  7. Anonymous pisze:

    Wyglądasz świetnie. Elegancko, a zarazem swobodnie. Zdjecia są po prostu super, a Ty sama uwodzicielska. Chyba lekko cieniowałaś włosy? Tak czy inaczej efekt znakomity! Wielkie brawa! Pozdrawiam! Ania ze Szczecina
    P.S. Obserwuję Twój blog już od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem jeśli chodzi o coraz lepszą jakość zdjęć i ewolucję stylu 🙂

Skomentuj

