allegro, my shopping, outfit

wiklinowy koszyk

IMGP4862aaa

Przedwczoraj otrzymałam moja najnowszą przesyłke – beżowe spodnie 7/8 firmy Massimo Dutti zakupione na allegro. Spodnie te są stworzone do noszenia ich razem z butami na wysokim obcasie. Jednak z racji tego, że miałam dziś trochę biegania po mieście postawiłam na wersje wygodniejszą z gladiatorkami H&M trend. Buty wykonane ze skóry są mega wygodne niestety gorzej z ich jakością. Trzeba jasno powiedzieć typowe jednosezonówki. A szkoda. Wracając do domu rozszalała się taka ulewa, że dziekowałam niebiosom, że nie wzięłam elegantszych butów.

IMGP4861

Do spodni założyłam białą bluzkę firmy Cotton Club zakupioną jeszcze na początku roku i granatowy bezrękawnik ZARY. Całość jest wygodna a zarazem elegancka. Muszę wam wyznać, że będąc wczoraj w Plazie wypatrzyłam fajną shirt dress w ZARZE i już miałam wizje stworzenia zestawu idealnego z tymi spodniami, gdy po przymierzeniu okazało się, że materiał jest tak sztywny, że brzydko się układa. Tak więc jej nie kupiłam. Zresztą to nie pierwsze rozczarowanie tego typu ze strony tej firmy. Ładnie coś wyglada na wieszaku a po przymierzeniu wygląda fatalnie. Tak jakby coś do końca nie było przemyślane.

IMGP4860a

Koszyk firmy ZARA zakupiłam w ubiegłym tygodniu na Allegro razem z zamszową torbą Top Shop prezentowaną w poprzednim poście . Jest to jedna z moich najfajniejszych zdobyczy z drugiej ręki.

IMGP4857

Zwykły wpis

10 thoughts on “wiklinowy koszyk

  1. n pisze:

    OOooo, wiedziałam, że nie wytrzymasz długo bez komentarzy. 🙂
    Dziwny ten zestaw, świetna góra i zupełnie do niczego, nijaki i skracający dół. Obcasy konieczne!

  2. Lena pisze:

    Mnie co jak co, ale ten zestaw się podoba. Co do spodni- dla mnie są znakomite i wcale nie zgodzę się z chodzącą opinią, że skracają nogi. Wszytko zależy od tego jak się układają na ciele, a tu leżą idealnie.
    P.S. albo mi tu coś szwankuje przed oczyma, albo wczoraj nie widziałam komentarzy;/

  3. magia1980 pisze:

    Aga.pier: Jak zrobi się troszke cieplej to jeszcze raz pokaże ten koszyk i zrobie też zdjecie od góry. Generlanie jest to rzwecz na niedzielny spacer, jakieś dokumenty, portfel, komórka, kosmetyki w tym się jednak zmieszczą.
    Khumbamelala: na codzień chyba w takim stylu czuję sie najlepiej. Oczywiście kocham obcasy, ale biegać w nich co dzień to zabójstwo dal moich nóg niestety :(. Szkoda, że jak na lekarstwo takich butów jak te z H&M w naprawde dobrym gatunku.
    monkrasek: Do doskonałosci mi niestety daleko. Zazwyczaj po wyjsciu, albo jeszcze lepiej przed komputerem przy chodzi mi do głowy: trzeba było zrobić inaczej. No ale jak to sie mówi pomysły nie giną.
    Anno: Cieszę się, że ci się podoba. Polacam tą firmę czasami mają naprawde niezłe rzeczy.
    Alice Point: Ja właściwie w Zarze odkryłam taki fason. Tylko niestety tamte były drogie i w dodatku pobrudzone. A tak sobie kupiła je za pół ceny. Jak jesteś na Placu to polecam zaglądanie do tego komisu. Maja naprawde fajne ciuchy.

  4. magia1980 pisze:

    Ulla: po pierwsze nie jestem niska. Jak sie czegoś nie wie to sie po prostu nie pisze moherowych pierdół po prostu albo masz jeszcze inna opcje Nie wchodzić tu – to chyba najinteligentniejsze wyjscie.

  5. ulaaa pisze:

    Hmm..od dłuższego czasu oglądam Twojego bloga i muszę przyznać że styl może i jest fajny ale dla moherów z kościoła. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w mieście tak to się babcie ubierają …niestety muszę przyznać że żaden ciuch nie przypadł mi do gustu.
    Wszystko jest jakieś bez sensu. Gdzie są przejściowe kozaki,kuse marynarki,obcisłe spodnie,szpilki 10-12 cm,gdzie są perły,bokserki,buty na platformach ?!
    P.S spodnie 7/8 powinny nosić dziewczyny bardzo wysokie żeby skrócić swój wzrost Ty jesteś niska i ubieranie tego typu spodni robi z Ciebie małą kacze.
    Pozdrawiam i liczę na coś na prawdę ładnego !! Monde nie znaczy ładne …

  6. Alice Point pisze:

    Spodnie leżą Ci idealnie! Idealnie! 🙂 Bardzo dobrze wyglądają do gladiatorek. Ja mam te same czarne, ale jakoś nie moge sie do nich przekonać, moje nogi wydają mi sie w nich niezgrabne. Natomiast u Ciebie wszystko jest dopracowane i proporcjonalne:)

    pzdr:)

  7. monkrasek pisze:

    Witaj! Od jakiegoś czasu obserwuję Twoje stylizacje – muszę przyznać, że masz smykałkę do namierzania jedynych w swoim rodzaju okazji. Ach, te komisy i allegro :))
    Efekt – elegancja i wyczucie. Gratulacje!

  8. Anonymous pisze:

    Dziewczyno promieniejesz! Bije od Ciebie niesamowicie dobra energia. Wyglądasz wspaniale, bardzo podoba mi się ten zestaw 🙂
    Khumbamelala

  9. Anonymous pisze:

    bardzo ładnie, świeżo i elegancko. tak własnie chodziłam ubrana do pracy w banku. miałam kilka takiech granatowych bezrękawników czy kamizelek (jak zwał tak zwał) i rózne fantazyjne białe i kremowe bluzki z kryzami, stójkami, marszczeniami. te bluzki były moją obsesją gdyz przy dress code tylko tak się mogłam troche wyróżnić. no może nosiłam ciemniejsze spodnie i kryte buty. bardzo lubie Twój blog. ciekawa jestem jak otwiera się koszyk. wyglada na całkowicie płaski jak patelnia 🙂
    pozdrawiam
    aga.pier

Skomentuj

