allegro, my shopping, outfit

Przemineło z latem

Tak było jeszcze kilka dni temu. Piekna słoneczna pogoda i ciepło. Prawdziwe babie lato.
Zdjęcie zostało wykonane w ubiegłą sobotę w czasie wycieczki do Łańcuta. Długa podróż samochodem wymaga ubioru przede wszystkim praktycznego, a wiadomo nie ma nic lepszego na takie okazje jak dzinsy. Do tego tunika, wygodne buty i dużo mieszcząca torba i można ruszać w drogę.

IMGP4688k

Mam na sobie:

Moherowa tunika Cubus (plac Nowy)
spodnie, buty, okulary H&M
torba ZARA (plac Nowy)
pasek ZARA (50% wyprzedaż)

A tak było wczoraj – zimno i pochmurno. Wybraliśmy sie na zakupy do Plazy a wszczególności do Kapphala. Udąło mi się w bardzo dobrej cenie kupić fajny kombinezon dla syna a dla siebie chustę w szarofioletowe kwiaty. Niestety sesja fotograficzna nam sie nie udała, gdyż czujny strażnik nie omieszkałam nam oznajmić, iż obowiązuje tu zakaz fotografowania. Cóż jak ktoś nie chce mojej „reklamy” to są jeszcze inne galerie bardziej przyjazne szafiarkom.

IMGP4867

Mam na sobie:

szary sweter Hennes (Plac Nowy)
wełniana portfelowa spódnica St Bernard (allegro)
buty Top Shop (allegro)
rajstopy (Calzedonia)
skórzana torba (plac Nowy)

Allegro potrafi być zródłem prawdziwych okazji. Oto kolejny przykład – wełniana spódnica podszyta podszewką odkupiona nowa z metkami za naprawde niewielkie pieniądze.

asd

Zwykły wpis

13 thoughts on “Przemineło z latem

  1. Anonymous pisze:

    chyba nieprecyzyjnie sie wyrazilam i namieszalam.

    Magio, piszac o kolorowej torbie miałam na myśli inną niż szara, np.czarna, koniakowa, śliwkowa, czekoladowa itd.

    /eej/

  2. Anonymous pisze:

    Szary zestaw jest PIEKNY!! WYgladasz po prostu pienke, wszytsko pasuje do siebie idealnie, jestem pod wrazeniem.
    I nawet nie bede tu wpakowywac twoich zarowych sandalow hahahaha
    Pozdrawiam, Joanna

    PRYWATNA PROSBA nie-do-publikacji
    Niedlugo wybieram sie do Krakowa na 3 dni i planuje trase rozrywkowo-sklepowa, czy moglabys mi udzielic kilku wskazowek? Bede z osmiolatkiem, gdzie z nim poJechac? Wieliczka, park wodny?
    Zajrze na pewno do galerii Krakowskiej i gdzie jeszcze? masz jakies sprawdzone komisy/secondhandy? zalozylam watek na FModa

  3. magia1980 pisze:

    Anonimie niepodpisany: Nie zamierzam.
    Ciesze się ze wam się podoba spódnica. Takich rzeczy nigdy za wiele, a takiego fasonu jeszcze nie miałam w swojej szafie.
    Leno: ostatnio mam faze na zestawy albo czarne albo wlasnie szare. Choć o kolory też się postaram
    /eej/: KOlorowej fajnej skórzanej torby jeszcze się nie dorobiłam i cały czas szukam fajnej i nie drogiej. Taki zestaw cały w szarościach na pewno bedzie fajny, chętnie wypróbuję.

  4. Anonymous pisze:

    bardzo bardzo mi sie podoba ten piekny klasyczny zestaw! super w nim wygladasz:-)

    *jako maniaczka monochromatycznosci (w neutralnych kolorach) dalabym jeszcze popielate rajstopy i takiez buty + kolorowy akcent torby.

    /eej/

  5. Lena pisze:

    Na zdjęciach solo, ta spódnica jest jakaś taka bezpłciowa. Na Tobie leży znakomicie! Zmieniłabym tu jednak kolor golfu żeby nie było tak smutno, ale mimo tego wszystko gra ze sobą.

  6. Anonymous pisze:

    Wygladasz fantastycznie w ciemnych wlosach. Przypominasz mi troche szwedzka aktorke Lene Olin. Nie wracaj do tego koszmarnego platynowego blondu 🙂

Skomentuj

