my shopping, trends

The new collection of H&M for F/W 2008

W związku z tym, że pogoda nam ostatnio nie sprzyja postanowiłam dziśn napisać kilka swoich słów refleksji na temata najnowszej kolekcji H&M trend na jesień-zimę 2008/2009. Osobiście nie zauważyłam, aby te ubrania rózniły się jakoś specjalnie na plus jeśli chodzi o jakość od pozostałych linii tej firmy. Sezon w pełni, większość ubrań już pojawiła się w naszych sklepach. Można więc je przymierzać i oceniać.
Na zdjęciu tego tak nie widać, ale spódnica poniżej w rzeczywistości wykonana jest z miękkiego jeansu i według mnie na „żywo” już tak fajnie się nie prezentuje. Co innego gdyby była wykonana np. z wełny.


http://www.h&m.com

Na zdjęciu poniżej widać fuksjowy płaszcz i brązową spódnice z wysokim stanem. Donoszę, że w Krakowie płaszcze owszem były ale w wersji czarnej. Mam nadzieje, że zawita do nas również wersja bardziej żywa. Spódniczkę polecam- mierzyłam jej wersje czarnej, bardzo ładnie się prezentuje. Moim zdaniem nawet lepiej niż na modelce co się rzadko zdarza.

http://www.h&m.com

Ostatnio widziałam w H&M te fioletowe sukienki. Oprócz sukienek fioletowych były dostępne również wersje czarne. Po przymierzeniu fason prezentował się bardzo dobrze, tyle tylko że materiał z jakiego była zrobiona jest trochę za sztywny i nieprzyjemny w dotyku. Aż prosi się tutaj bardziej miękka dzianina.

http://www.h&m.com


http://www.h&m.com

Spodnie prezentowane poniżej nabyłam osobiście. Bardzo fajnie skrojone. Rozmiar 36 idealnie leży na mnie i nawet na długość są w porządku. Ostatnio widziałam jeszcze wersję z wąskimi nogawkami.

http://www.h&m.com

Płaszcz jest po prostu boski jeśli chodz i o fason. Mój mąż stwierdził, że jest dla mnie zaprojektowany i muszę go mieć :). Muszę przyznać, że moim zdaniem to jedna z ładniejszych rzecz w tej kolekcji.


http://www.h&m.com


http://www.h&m.com


http://www.h&m.com

Zwykły wpis

8 thoughts on “The new collection of H&M for F/W 2008

  1. matylda pisze:

    a teraz pytanie, na ktore musze znac odpowiedz:) czy widzialas moze juz w sklepach w krakowie spodnice z ostatniego zdjecia??bo poluje na nia juz od okolo miesiaca odkad zobaczylam ja gdzies w necie,ale narazie nigdzie jej nie bylo..w galerii krakowskiej podobno miala byc,ale sprawdzilam i nic.. wiec jesli ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie to prosze o info narazie na flickr masiurka, poki nie opanuje bloxa!!:)pozdrawiam

  2. Anonymous pisze:

    Twój mąż jest krytyczny? raczej mi sie kojarzył, że jest spolegliwy :):):)
    mój to jest Ciemniak. ostatnio jak chciałam narzucic w niedzielę na kamelowy golf taką krótką do łokcie narzutkę z norki to zapytał: a ty w futrze idziesz? brrrr…. 🙂
    zresztą co sie dziwić mężczyznom jak w sumie może tylko 5-10% kobiet wokół śledzi trendy i wie co w trawie piszczy 🙂
    aga

  3. magia1980 pisze:

    Violcio11: ten plaszcz i rękawiczki są z tegorocznej kolekcji Trend. Jak przestanie padać to zrobie sobie sesje w płaszczu :). Z tą jakością to faktycznie u nich róznie, choc osobiście uważam że najgorzej jest z butami, spodniami (z tej tańszej linii) i swetrami. Ze swetrów jako takich od nich bezpośrednio mam jeden – ten szary długi kardigan – wyglada jak nowy- reszte swetrów mam z Placu Nowego. Około 60% swetrów które mam już co najmnjiej 2 lata jest jak nowych, mimo, że się nie patyczkuję i wrzucam je do pralki, wiec jest los na loterii.
    Wiadomo płace za nie max 40 zł a nie ponad 80-100 zł jak czasami sa wyceniane nowe. Reszte moich zakupów H&M uważam za udane z tym że staram się je wybierać starannie. Osobiście uważam, że ostatnio na jakości najbardziej stracił Benetton :((, szczegółnie ich wełnia, która kiedyś była niezniszczalna a teraz niekoniecznie. O cenach w Benettonie nie wspomnę.
    Kasiu: Dziękuje, jeszcze daleko mi do doskanłości i nie wszystko udaje mi się kupić tak jakbym chciała. Jęsli chodzi o płaszcz to ja mam 166 wzrostu i moj mąż który jest bardzo krytyczny jesli chodzi o moje stroje uznał, że jest wprost szyty na mnie. Faktem jest jednak, że na metce jest podane 170 wzrostu wiec raczej dedykowany jest wyższym osobom. Przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia.

  4. Anonymous pisze:

    Zapomnialam dodac. Oczywiscie jestem straaaaaaaasznie ciekawa jak wyglada ten plaszcz na Tobie:-)). U nas ich nie widzialam. Pokazywalas kiedys rekawiczki do lokci z H&M. Czy sa one z tegorocznej kolekcji? Dopytywalam sie u nas, ale nikt nic nie wiedzial i patrzyli na mnie jakbym pytala sie o truskawki.
    Violcio11

  5. Anonymous pisze:

    Tak, typowe dla H&M. Maja duzo ciekawych i modnych rzeczy, ale z jakoscia to roznie bywa. Czasami az szkoda, bo swietny ciuch ale wykonany z okropnego materialu. Gdyby podniesli jakosc musieliby podniesc rowniez i ceny.
    Violcio11

  6. Anonymous pisze:

    Rzeczywiście, ten płaszcz jest rewelacyjny! Bardzo mi się podoba, choć pewnie wygląda dobrze na wysokich kobietach, jak uważasz?

    Pierwszy raz zostawiam dziś komentarz, ale zaglądam na Twojego bloga już od jakiegoś czasu. Bardzo mi się podoba, muszę Ci pogratulować. Masz świetny styl, ciekawe notki, prześliczne zdjęcia, oby tak dalej! 🙂

    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

  7. Anonymous pisze:

    no no no… to znaczy, że masz ten płaszcz? jest świetny. no i spodnie szerokie podobają mi się. szkoda, że trend jest w tak niewielu sklepach. ta linia jest jednak dużo ciekawsza
    pozdrawiam
    aga

Skomentuj

