my shopping, outfit

Pogoda w kratkę

Za oknem pada bez przerwy deszcz. Tak więc niestety nie jestem w stanie zrobić sobie sesji zdjęciowej w plenerze.
Muszę to publicznie przyznać – przeprosiłam się z Secondhandami. W ciągu dwóch tygodni udało mi się upić kilka niezłych ciuchów. Na początek pokazuję wam cudny żakiet w kratkę H&M zakupiony w komisie. Żakiet ten będzie idealny do dzinsów, do wszelkich czarnych czy beżowych ubrań. Do tego założyłam dżinsy w kolorze ciemnym granacie kupione w secondhandzie na Placu Szczepańskim. Spodnie są praktycznie nowe i maja idealny dla mnie fason- prosta nogawka, wysoka talia. W końcu będę mogła wam śmiało pokazać moją talię :). Szkoda tylko, że takie spodnie znajduję z drugiej ręki, a w normalnym sklepie takich rzeczy jak na lekarstwo.

IMGP4899
IMGP4910

IMGP4892

Mam na sobie:

żakiet w kratkę H&M (komis) 40 zł
spodnie (Secondhand) 20 zł
skórzane buty Brook by Van dal (Secondhand) 10 zł
bluzka ZARA
torba Coccinelle (Plac Nowy)

IMGP4895

IMGP4898

Granatowe skórzane buty zakupiłam całkiem przypadkiem. Jest to mocno zaniżona rozmiarówka – na butach był rozmiar 3,5 a są co najmniej cały numer większe. Tak więc okazały się praktycznie nowe. Wydają się być bardzo wygodne. Zamierzam je nosić do dżinsowych szwedów do których niestety nie moge założyć zbyt wysokich obcasów tak aby ładnie wyglądały.

Buty firmy Van Dal:

IMGP4878aa

Wersja z kozakami jest praktyczniejsza na obecną pogodę. Pod marynarkę założyłam beżowy, jedwabny golf, który kupiłam wieki temu w komisie. Jest cieniutki a zarazem bardzo dobrze się nosi. Do tego dżinsy rurki i kozaki. Na zdjęciu poniżej mam akurat spodnie firmy Mexx, ale równie dobrze mogłyby to być dżinsy z Camaieu.

IMGP4902

żakiet w kratkę H&M (komis) 40 zł
spodnie Mexx (Allegro)
zielone kozaki Bellissima (Secondhand) 12 zł
jedwabny golf (komis)
torba saki (seconndhand) 25 zł

IMGP4907

Skórzaną torbę marki Saki Zakupiłam na Placu Szczepańskim:

IMGP4904

Zielone szaszki Bellissimo kosztowały mnie 12 zł:

IMGP4908

Zwykły wpis

17 thoughts on “Pogoda w kratkę

  1. Anonymous pisze:

    śledzę Twój blog od jakiegoś czasu i szukam w nim inspiracji. Żakiet bomba! Z granatową torbą wyglada przepięknie. Ja chyba tez zaczne czesciej łazić po secondhendach… 🙂
    pozdrawiam,
    zebrawpaski

  2. Porsher pisze:

    Podążasz tropem mody, najnowsze kolekcje prezentują wiele propozycji krat. Ja również nabylam 2 koszule w krate ostatnio i na pewno sie zaprezentuje. Saszki świetne, jak z atmosphere. Spodnie z wysokim stanem do pozazdroszczenia. Bardzo jesienne propozycje i nadzwyczaj udane. Pozdrawiam gorąco

  3. n pisze:

    Heh, słyszałam, że właśnie z okazji tego zimna wyprzedawali wszytsko znacznie taniej, żeby się szybciej pozbyć towaru i chciałam Cię spytać, czy to prawda. 🙂
    Ja też kichająca, więc nie byłam…

  4. Anonymous pisze:

    Mam ten sam zakiet:-) Lubie go nakladac jak w drugim zestawie do dzinsow wpuszczonych w kozaki. Do tego zakladam czesto biala bluzke koszulowa z malym zabotem i falbankami u rekawow krore wystaja spod rekawow zakietu. Kupilam sobie wtedy dwa takie same zakiety drugi byl w brazowo pomaranczowa krate. Niestey w ramach odgruzowywania szafy wyrzucilam ten drugi 😦 czego zaluje.
    Pozdrowienia
    Violcio11

  5. magia1980 pisze:

    Ciesze się ze wam się ta fryzura z upietymi włosami podoba, bo na codzień to dla mnie najlepsze wyjście, bo jak nie to codzienne mycie głowy i spanie w wałkach aby jakoś te włosy wyglądały, a dzis po południu i tak nic nie było widać.
    Co do spodni nr 1 lubie taki fason, bo mam w nich zgrabna pupę. Osobiście wolałabym aby były o te 2 cm dłuższe, no ale wszystkie tak na mnie leżą z normalnych sklepów. Od kąd pamiętam mam ten problem.
    Saszki to niestety nic specjalnego, niestety nie są ze skóry i to widać. Wziełam je specjalnie własnie do tego żakietu. Cóz używane buty w bardzo dobrym stanie w rozmiarze 37 czy 38 są bardzo cięzko do dostania.
    Celdomro: 499 zł :(.
    n: Nie byłam. Było bardzo zimno a ja kuruję przeziębienie, wiec nawet nie miałam najmniejszej ochoty wychodzić na dwór nie wspomnę o placu.

  6. n pisze:

    Nieźle!
    Naprawdę sensowny żakiet, saszki ujdą w tłumie, obie fajne stylizacje. Te drugie dżinsy zniekształcają Ci biodra, ale w pierwszych nieźle. I podniesione nad czołem włosy dobrze Ci robią.
    A przedwczoraj na Placu byłaś? 🙂

  7. cledomro pisze:

    Saszki – rewelacja, podobnie żakiet. A za te ceny to już w ogóle – megarewelacja. Nie podobają mi się natomiast w ogóle pierwsze spodnie, ale to może być po prostu wina ujęcia.

    I jeszcze jedno – czy możesz zdradzić, ile kosztował czarny płaszcz z H&M trend?

  8. Ryfka pisze:

    Super żakiet. W drugim zestawie wyglądasz jak arystokratka na przejażdżce konnej 🙂 Uwielbiam takie klimaty (sama zresztą też niedługo pokażę podobny strój).
    I fajnie Ci w tak upiętych włosach.

Skomentuj

