allegro, my shopping, outfit, trends

Obiecany płaszcz

Od kilku dni kuruję przeziebienie w domu. Dopiero dziś nad ranem włączyli nam ogrzewanie i w dodatku nie wszystkie grzejniki grzeją :(. Taka szara polska rzeczywistość zatrzymana gdzieś w oparach poprzedniej epoki. ZA oknem znowu deszczowa pogoda. Tak więc nie mogę nawet wyjść na zewnątrz i zrobić sobie przyzwoitej sesji zdjęciowej.

IMGP4919

Dziś przedstawiam wam obiecany płaszcz z najnowszej kolekcji H&M trend na jesień-zimę 2008. Płaszcz jest z metki na osobę o wzroście 170 cm, wykonany z wełny i ma bardzo kobiecy fason. Na zdjęciach poniżej mam pod spodem rozkloszowaną spódnicę Numpha tak aby ładniej wydobyć jego kształt.
Wybaczcie mój nieład artystyczny na głowie, ale już nie mam siły ruszać się z domu a tym bardziej do fryzjera co aby nadał moim włosom jakiś sensowny kształt.
Czapka w centki została zakupiona w Galerii Centrum kilka lat do tyłu. Swoim wzorem nawiązuje do tak modnych w tym sezonie centków lamparta.

IMGP4929
IMGP4921

Przód i tył płaszcza:
IMGP4915

Czarne skórzane kozaki Russell&Bromley zakupiłam na allegro. Są wciągane przez cholewkę i mają 7 cm obcas. Kosztowały mnie łącznie z przesyłką całe 50 zł.
IMGP4930

Tył i przód płaszcza:

Zwykły wpis

17 thoughts on “Obiecany płaszcz

  1. Marcepanowa pisze:

    Widziałąm go przedwczoraj w pomyślałam o Tobie 😀 Leży super, ale jeszcze bardziej podobają mi się kozaki. PS. Uwielbiam stójki :>

  2. Ryfka pisze:

    Płaszcz rzeczywiście fajny, wygląda na taki ciężki i zamaszysty. Ten marszczony dół to po prostu poezja. Tylko kołnierz nie dla mnie, bo wolę zwykłe, „leżące” (łatwiej zamotać jakiś szalik).
    Kozaków zazdroszczę – piękne są.
    Tylko czapa mi coś nie leży, ale ja w ogóle cętek nie lubię.

  3. magia1980 pisze:

    Pomysł z paskiem skórzanym jak najbardziej mi się podoba. Jakieś nakrycie głowy musze mieć, bo juz za stara jestem aby chodzić bez. Nic na to nie poradzę. Kapelusze w stylu lat 20 mam, mam tez takie z szerszym rondem. W wolnej chwili pokombinuje.
    raczej podchodzi mi tu cos eleganckiego.

  4. Anonymous pisze:

    czesc znowu !
    ja mam propozycje nakrycia glowy! Widzialabym Cie w czarnym kapelusiku, cos w stylu lat 20-40, gleboko nasunietym na glowe np z filcowym kwiatkiem kolo ucha… Ja sama marze o takim 😉

    pozdrawiam,
    zebrawpaskidwa

  5. Anonymous pisze:

    świetny płaszcz, śliczny ma dół, szczególnie z tyłu ładnie to widać. co do innego paska to jestem za , powinnaś poeksperymentować. Russell to moja jedna z ulubionych firm. z tego co widac płaszcz będzie ślicznie wygladał przy chodzeniu bo bedzie się uwidaczniał jego piękny szeroki dół. nie jestem przekonana co do nakrycia głowy ale i nic Ci nie poradzę bo słaba w tym jestem 🙂
    aga

  6. Anonymous pisze:

    swietny plaszcz i bardzo ladnie na Tobie lezy. kozaki tez bardzo mi sie podobaja, maja ladny klasyczny ksztalt.
    moze by tak zamiast paska od kompletu sprobowac ze skorzanym grubym czarnym pasem z prosta klamra?
    co do nakrycia glowy, to nie wiem jakie by tu najlepiej pasowalo …

    /eej/

Skomentuj

