allegro, my shopping, outfit

Fiolet wiecznie żywy

Czyżby już tego roku nie było miejsca na polską Złotą jesień? Za oknem szaroburo. Ja rozumiem, że w tym roku wcześniej odleciały bociany do Ciepłych krajów, ale żeby tak od razu zimno było. Powiem wam nudzi mi się siedzenie w domu w niedzielę. Nawet junior stwierdził, że woli do przedszkola byleby tylko nie siedzieć w domu. W akcie desperacji pojechaliśmy do Galerii Kraków kupić … jedzenie rybkom. Rybki sa u nas na szczęście na przechowaniu a nie na stałe.
Dziś mam na sobie welurowy żakiet firmy Steilmann kupiony na początku września w Secondhandzie za całe 25 zł. Jego największa zaletą są barwy czarno-szaro-fioletowe idealnie wkomponowujące się w modną tej jesieni kolorystykę. Do tego fioletowy, moherowy golf od Calvina Kleina, szara wełniana spódnica St Bernard. Spódnica podobnie jak kozaki zostały zakupione przeze mnie na Allegro.

IMGP4939

IMGP4933

Mam na sobie:

fioletowy Golf Calvin Klein (plac Nowy)
welurowy żakiet (secondhand)
wełniana spódnica St Bernard (allegro)
Kozaki Russell&Bromley (allegro)
rajstopy Calzedonia
Zakolanówki H&M
torba (Plac Nowy)

IMGP4948a
IMGP4938a

Zwykły wpis