allegro, my shopping, outfit, trends

Znowu kratka

Kratka jest tym trendem od którego jest mi niezwykle trudno uciec, choć bym szczerze chciała. Nic na to nie poradzę że od czasu do czasu trafia mi sie coś fajnego w tym właśnie deseniu.
W tym sezonie w kratkę moga być płaszcze, sukienki, tumiki, koszule a nawet rajstopy. Mimo, że ten deseń pojawia się praktycznie każdej jesieni dawno nie był tak mocno widoczny na ulicy.

WWW.style.com
kratka
1. DKNY
2. Monique Lhuillier
3.4. D&G

Sama muszę się przyznać do dość sporego arsenału szalików w kratkę:

szaliki1

Dzis pogoda sprzyjała zdjęciom w plenerze. Pierwszy raz od kilku dni nie padało i jest dość ciepło.
Na zdjęciach mam na sobie moją najnowszą zdobycz w kratkę – wełnianą spódnicę firmy BHS . Znalazłam ją w ciucholandzie na Placu Szczepańskim za całe 6 zł. Nikt się nią nie interesował, gdyż pomylona była rozmiarówka. Z metki wynikało, że jest to angielska 12 podczas gdy była co najmniej rozmiar mniejsza. Muszę przyznać jest kapitalnie odszyta w talii co do centymetra tak jak ma być. Do tego założyłam granatowe rajstopy Calzedonii i brązowe pantofle ZARY.
Długo zastanawiałam się nad górą tak aby całość się komponowała a zarazem nie było monotonnie. W końcu wybór padł na wczorajszy golf CK. Na wierzch wybrałam trencz Benettona.

IMGP4949a

Buty w stylu Mary Jane pochodzą z ZARY i zakupiłam je na allegro:

IMGP4966a

Płaszcz pochodzi z zimowych wyprzedaży w Benettonie:

IMGP4972aa

IMGP4973a

Torba Coccinelle trafiła mi się okazyjnie na Placu Nowym:

IMGP4967a

Mam na sobie:
płaszcz Benneton
spódnica BHS (secondhand)
Golf CK Collection (Plac NowY)
torba Coccinelle (plac Nowy)
granatowe rajstopy Calzedonia
buty Zara (allegro)

Zwykły wpis

10 thoughts on “Znowu kratka

  1. Anonymous pisze:

    Od dawna śledzę Twojego bloga i większość stylizacji bardzo mi się podoba 🙂
    Z zazdrością podziwiam szczególnie torebki – a ten model Coccinelle po prostu bajeczny 🙂
    Kilka razy chodziłam po Placu Nowym ale nie udało mi się znaleźć nic ciekawego…a tu takie perełki!

    Pozdrawiam 🙂 Julia

  2. magia1980 pisze:

    Sofio: jak na razie nie widziałam. Powinny pojawić się w H&M i Calzedonii bo widzialam w ich kolekcjach. Jak na razie jest posucha.

  3. sofia pisze:

    Ciekawy zestaw. A mi się marzą rajstopy w kratkę, jako trendy element pasujący do wszystkiego i odświeżający niejeden zestaw… Widziałaś może gdzieś w Krakowie rajstopy w kratę?…

  4. Anonymous pisze:

    Kurcze… nie wiem jak ja to allegro oglądam, że nie widzę tego wszystkiego co Ty potrafisz wyszukać – buty są absolutnie boskie!
    Khumbamelala

  5. magia1980 pisze:

    Powiadasz czerwony kolor. Nawet mam ładny golf z Camaieu. Musze spróbować. No i choedzi mi po głowie zestaw z innymi butami. Na tych zdjęciach niestety nie widac fasonu spódnicy a szkoda. Muszę cos wymyslić aby wam ją fajnie pokazać.

  6. Lena pisze:

    Podoba mi się ten zestaw. Jednak nie wiedzieć czemu, zmieniłabym kolor golfu i nie wiem czemu czerwień chodzi mi po głowie 🙂
    Buty masz super wystrzałowe, ale już przyzwyczaiłam się że wyszukujesz same perły:P

Skomentuj

