my shopping, outfit

La donna e mobile

IMGP5186a

Ostatnio pokazałam wam się od strony romantycznej, teraz czas na cos praktyczniejszego. Jako typowy strzelec potrafię ubierać sie na sportowo, by nagle zapragnąć poczuć się 100% kobietą i odwrotnie. Na jedno nie ma na pewno miejsca w mojej szafie – nudę. Jak widać pozory mylą.
Dziś mam na sobie spodnie khaki w stylu lat 80 z najnowszej kolekcji H&M trend. Spodnie mają podwyższoną talię i przykrótkie nogawki. Spodnie te faktycznie przypominaja mi spodnie jakie pomietam sprzed 20 lat, nawet uzyta bawełna jest podobnie gniotliwa :(. Właściwie jest to moja inwestycja już na następna wiosnę. Do tego dołożyłam żakiet Mexxa, który do tej pory głównie spoczywał w szafie.Jak do tej pory nic mi do niego nie pasowało. Teraz z tymi spodniami tworzą udany duet.
Wybaczcie jakość zdjęć. Niestety mimo, że jest ciepło fatalnie robi się fotki z racji dość mocnego wiatru.

IMGP5197l

Mam na sobie:

żakiet Mexx (Plac Nowy)
Spodnie H&M trend
buty Akira
apaszka (secondhand)
torba (Plac Nowy)
Okulary H&M

IMGP5190a

IMGP5189q

Muszę wam zdradzić, że o mało nie spakowałam wczoraj walizek aby dziś rano z moim M wsiąść do samolotu do Paryża. Ach ta pokusa. No cóż na otarcie łez mam kilka zdjęć:

Zwykły wpis

17 thoughts on “La donna e mobile

  1. Anonymous pisze:

    Ochnik podoba mi się coraz bardziej, fajna reklama, nowocześniejsze ciuchy. Świetne są torebki Nowińskiej dla tej firmy. Czy można wiedzieć w którym sklepie w Krakowie wypatrzyłaś tę czapę? Może chodzi o Galerię Krakowską, byłam tam wczoraj ale zapomniałam o tym sklepie a szukałam skórzanych rękawiczek. Kupiłam fajne w Wittchenie, tylko cena nie fajna…Czy czapa jest w stylu „carskiej rasiji”? Mnie zdecydowanie w takich najlepiej. Przymierzałam w Sisley taką zieloną jak ty kupiłaś czarną, ale nie było mi w niej ładnie:( może to i dobrze, bo zaoszczędziłam:)))

  2. Anonymous pisze:

    ooo ,nawet kolorku się trochę pojawiło i jasnych barw 🙂 to jest to co lubię – nowoczesna stylizacja z użyciem ciuchów z duszą czyli miły dla oka miks nowego ze starym; a buty zdecydowanie nie czarne – tak jest super i już; w ogóle jakoś nie jestem fanką czarnych butów; torba też mi pasuje; a z chustami i szaliczkami mam to samo – na innych super, a sama mam wrażenie że zawsze nie tak
    kasia

  3. Anonymous pisze:

    B., w Ochniku? kupowałam tam swoja kurtke i żadna czapa nie rzuciła mi sie w oczy, tylko kołnierze (dość ładne zresztą) ale ja mam ich co nieco 🙂
    aga

  4. magia1980 pisze:

    Anonimie: Uwierz mi ja jednak tak czuję sie bardziej przebrana niz gdybym nosiła mini sukienke i 10 cm szpilki itp. Nikt nie zna mojej osobowości i temperamentu niz ja sama. Wszelkie apaszki, chustki, szaliczki dla osobowości takiej jak ja to ograniczenie. ca ly czas mam wrażenie, że coś jest nie tak, że krzywo leży i co chwilę bym poprawiała. Tak więc takie dodatki zakładam naprawde okazjonalnie.
    Aga: Jeśli chodzi o torbę. To juz w trakcie chozenia po sklepach znalazłam idealną miodowo-zółtą (jak jeden ze wzorów na chuście) torbę w H&M. Fajnie to wygladało no tylko ta cena 99 zł, a potem torba by leżała w szafie. Na razie ciułam kase na cudowną futrzaną czapę z ochnika do mojego czarnego plaszcza.
    jesli chodzi o czarne buty to nawet mialam je dziś na sobie.
    Na wiosnę mam zamiar zestawiać te spodnie alebo z białą albo czarną bluzką koszulową. W sumie te spodnie mają fajną górę, z tyłu wyszczuplająca pupę. Nie wiem czy to wyjdzie fotogenicznie na zdjęciach. A z tym Paryżem to trzeba kupę kasy na bilet dla mnie i juniora no i hotele. Tak się wydaje ale tobie gratuluję Pragi. Piękne miasto, chetnie bym tam wróciła. Zresztą nie tylko ją i Karlstein, Ceski Krumlov i Karlowve Vary czy Brno są piekne

  5. Anonymous pisze:

    anonimie, raczej u B. w szafie nie dominuje lumpeks 🙂
    a jesli nawet druga ręka to z kolekcji prawie bieżących, których wszyscy poszukują 🙂
    aga

  6. Anonymous pisze:

    co do spakowania walizek… trzeba było spakować, takie spontaniczne wyjazdy sa najfajniejsze. na pewno bys sie nie nudziła, mimo że mąż byłby zajety 🙂
    aga

  7. Anonymous pisze:

    Wygladasz świetnie, by nie rzec, cudownie :):):)
    Spodnie po prostu śliczne. kolor taki sobie ale i tak są the best. i żakiet i chusta wyglada fajnie. Mnie jednak trochę… :):):)
    nie pasuje ta torebka.
    moim zdaniem ona fajnie wyglada do bardziej kobiecych strojów a tu widzę jakąś większą na rękę… i znów z uporem maniaka będę przywoływać tę zarową z frędzlami, bo o wielkość i kształt mi chodzi ale tu chyba by nawet pasowała. a co powiedziałabyś na czarne buty? masz bardzo podobne do tych ze zdjęcia tylko czarne ryłkowe? zresztą może z czarnymi byłoby za banalnie. ogólnie strzelcu bardzo fajna odmiana. bardzo ładne zdjęcia. wiesz, ja takie spodnie znajduje w sh i nawet kupiłam parę par ale w zależności od dnia albo wydaje mi się, że pogrubiają albo podobam sie sobie w nich. a propos wyjazdów to własnie jutro jadę do Pragi i spedziłam cały ranek na przebierankach 🙂
    aga

Skomentuj

