allegro, my shopping

Najnowsze zakupy

Moja idealna czapka do idealnego płaszcza z H&M – futrzana czapka firmy Ochnik z najnowszej kolekcji. Wiem, że tym zakupem zbulwersuje ekolożki. Trudno. Jest leciutka i idealna kolorystycznie a co najwazniejsze nie ma tego charakterystycznego przykrego zapachu związanego z wyprawieniem skór. Przemyslałam sprawę i to jest najlepsze nakrycie głowy do tego płaszcza. Zadne kapelusze, tylko ta czapa.

IMGP5246

IMGP5241

Rude skórzane botki firmy Top Shop pochodzą z allegro:

IMGP5211a
IMGP5216

Jak wiadomo mamy w tym roku wielki powrót zamszu. Niestety pogoda nam nie sprzyja na noszenie tego typu akcesoriów. Choc podobno dobry preparat zabezpieczający przed wilgocią czyni cuda. Idealna torba na ramię pochodzi z najnowszej kolekcji TATUUM. Torba wykonana jest z zamszowej skóry.
IMGP5255

Zwykły wpis

10 thoughts on “Najnowsze zakupy

  1. Jagucha pisze:

    super zakupy! zazdroszcze tej czapki miałam taką po mamie ale zaczela łysieć… butki mają super kolor! a torebka-to mój ulubiony fason!!!

  2. magia1980 pisze:

    Anonimie: ja mam zwykły spray w aerozolu Ochnika uniwersalny do wszystkich typów skór, moze też są typowo do zamszu. Pisze aby uzywac regularnie to chroni przed zaciekami i brudem. Kiedys widzialm kobiete jak w ulewie przemierzała w bezowych zamszowych botkach i grama sladu deszczu na jej butach aż sie sama zdziwiłam.

  3. magia1980 pisze:

    Ryfko: Torbę zaimpregnowałam ,zobaczymy jak się bedzie nosić. Generalnie potrzebna jest mi do ciemnych rzeczy, wiec mam nadzieje że nie bede miała problemu z farbowaniem.
    ayya: były jeszcze w wersji xxl, ale ja mam wrażenie, że ona mnie przytłaczała
    leno: no oficjalna premiera jak spadnie śnieg :))
    Aga.p: tak to srebrny lis. Była jeszcze ruda z jenota ale sie sprzedała.
    Sofia: Dzieki. W ogóle wydaje mi się że ochnik robi fajne rzeczy i jeszcze przystępne cenowo w porównaniu do Batyckiego. Oby jak najdłużej.
    Dominio: szeczesli ci co nie maja nic ciekawego do powiedzenia i się nie odzywają

  4. Anonymous pisze:

    jak to dobrze, że mam czapę z barana o fasonie kozackim bo by mi ta lub podobna spedzała sen z powiek… fajna, jest ze srebrnego lisa? tez mysle, że bedzie najodpowiedniejsza, oczywiście jesli myslimy o tym samym płaszczu – z H&M?
    botki cudne, torba normalna. nie mam przekonania do zamszu, tak szybko wyglada brzydko 🙂
    aga.p

  5. ayya pisze:

    Zawsze podobały mi się te zamszowe torby z Tatuum. Kiedyś były takie kwadratowe lekko i strasznie żałowałam, że sobie wtedy takiej nie kupiłam. Na szczęściej w jesiennej kolekcji znów są i nawet o lepszym kształcie – kupiłam dokładnie taką samą jak ty 🙂

  6. Ryfka pisze:

    Czyli jednak się zdecydowałaś! Czapa super, szkoda, że taka droga, ale raz się żyje 😉
    Ciżemki z Topshopu też rewelacja – mój ulubiony kolor.
    Torba byłaby fajna, gdyby nie materiał. Unikam zamszu, bo brzydko się starzeje (zwłaszcza jasny). A moja koleżanka miała czarną zamszową torbę, która farbowała jej wszystkie jasne ubrania (od pocierania przy noszeniu), więc uważaj.

Skomentuj

