my shopping, outfit

Czwartek

Dziś mam na sobie ubiór wygodny, gdyż czeka mnie troche załatwień na mieście. Szary kardigan pochodzący z zeszłorocznej kolekcji H&M zestawiłam z dzinsowymi szwedami i prostym czarnym golfem. Całość uzupełnia duża czarna torba pochodząca z najnowszej kolekcji Tatuum oraz kaszkiet firmy Sisley. Czapkę zakupiłam w Bennetonie we wrześniu. Oprócz koloru czarnego był także w kolorze fioletowym.

IMGP5290IMGP5291

IMGP5289IMGP5286

Mam na sobie:
Kardigan, buty, spodnie – H&M
torba Tatuum
Kaszkiet Sisley

Zwykły wpis

10 thoughts on “Czwartek

  1. magia1980 pisze:

    Kasia: Dzieki, wierz mi na słowo. Jakoś nikogo nie widze chodzącego po miescie w szwedach i długim kardiganie. Naprawde się wyrózniałam mimo z pozoru zwykłego zestawu :).

  2. Anonymous pisze:

    zaraz zaraz – ale jest jednak diametralna różnica pomiędzy założeniem ciekawego z formie ciucha w stonowanym kolorze, a narzuceniem dżinsów, szarego swetra i czarnego golfu – tam mamy zamierzony minimalizm i zabawę formą, a tu jednak zwyczajną zwyczajność 🙂 choć z drugiej strony nikt nie ma ochoty codziennie się stroić i komponować wymyślne zestawy – zwłaszcza jak w planach jest „załatwianie”; ja jednak gustuję w tych Twoich bardziej wymyślnych zestawach – dżinsów, golfów i swetrów mamy na ulicach na pęczki
    kasia

  3. Chitra Żona pisze:

    Powoli przekonuje się do szarości, Twój zestaw bardzo mi pasuje, szczególnie spodnie są właśnie takie jakich szukam, a kolorowych akcentów tyle w poprzednich postach, że ten spokojny i stonowany styl jest właśnie just just 🙂

  4. Sprężyna pisze:

    Lubię takie luzackie ubrania do biegania po mieście. Zestaw jest fajny, ale również rozweseliłabym go jakimiś kolorowymi dodatkami (buty, torebka, kwiat we włosach 😉 )

  5. Anonymous pisze:

    Nie podoba mi sie ten zestaw, swetr jest szary i bezksztaltny, nie lubie tez kaszkietow. No i w sumie jakos nudno.
    Wg mnie ladniej ci jak podkreslasz talie, zestaw czarny plaszcz-czerwone rajtki ponizej jest rewelacyjny. Joanna

  6. Anonymous pisze:

    a mi tu jednak brakuje jakiegoś mocnego akcentu kolorystycznego – gdy szaro za oknem to potrzebuję ubraniowych rozweselaczy

    pozdrawiam
    kasia

  7. magia1980 pisze:

    Jagucha: Miło mi, że mnie odwiedziłaś. Kardigan ten noszę również z rurkami zarówno granatowymi jak czarnymi. Jak na razie próbuję wykorzystać to że jest w miarę ładna pogoda i mozna jeszcze spokojnie nosic szerokie spodnie. Za chwilę znowu zrobi sie plucha i takie spodnie nie bedą zbyt praktyczne.

  8. Jagucha pisze:

    bardzo mi się podobają w szystkie lementy(torebka, kaszkiet, sweter i golfik- ładnie ze soba grają, kolorystycznie pasują) poza spodniami (kolor jest fajny), w tym zestawieniu taki fason nadaje całości ciężkość, zmieniłabym na węższe najlepiej rurki- takie nie za obcisłe bardziej we francuskiem stylu!

Skomentuj

