my shopping, outfit

Trencz

Musze wam powiedzieć, że jesienią nie lubię ubierać się zbyt kolorowo. Być może wynika to z aklimatyzacji do nowego sezonu. Nie wiem jak wy, ale ja musze się przyzwyczaić do tych wszystkich warstewek i zimna.  Czasami zdarzają mi się jednak przebłyski koloru jak w dzisiejszym poście.
Tematem wpisu jest trencz. Prezentowany poniżej płaszcz firmy Hennes to weteran w mojej szafie. Sprawia wrażenie za dużego, ale to tylko pozory. On ma być taki. Już od kilku miesięcy chodziła za mną wersja z czerwonymi rajstopami. Niestety na realizację swojego pomysłu musiałam poczekać do września, kiedy takie rajstopy pojawiły się znowu w naszych sklepach. Te na zdjęciu poniżej pochodzą z Calzedonii.

IMGP5277a

Chusta z frędzlami pochodzi z najnowszej kolekcji H&M na jesień/zimę 2008. Bardzo ją lubię. Dzięki frędzlom bardzo ładnie się układa.

IMGP5274
IMGP5279

Z kolei bordowe rajstopy pochodzą z dwupaku rajstop H&M. Muszę przyznać, że bardzo rozczarowałam sie ich jakością. Zdecydowanie nie polecam. Szybko sie mechacą jakby były zleżałe. Może to przez to że kupowałam je jeszcze w sierpniu, a może obniżyli jakość.

IMGP5281y

Mam na sobie:

Płaszcz Hennes (komis)
Chusta H&M

rajstopy czerwone Calzedonia

rajstopy bordowe H&M
T-bary czarne Next (komis)
pantofle Topshop (allegro)

Zwykły wpis

9 thoughts on “Trencz

  1. styledigger pisze:

    To ja pozostanę w opozycji i napiszę, że zestaw z czerwonymi rajstopami jest według mnie rewelacyjny. Zazdroszczę takich nóg, które nawet przy potraktowaniu kolorowymi rajstopami i paskiem na kostce, co niby powinno pogrubiać, dalej wyglądają fantastycznie.

  2. magia1980 pisze:

    Dzieki dziewczyny. Nie miałam na początku pomysłu jak zestawiać te chustę. Ten pomysł z płaszczem chyba jest strzałem w dziesiątkę. Faktycznie zestawienie z bordowymi rajstopami wydaje się być bardziej trafione choć ja lubię oba.
    the Oracle of Style: 🙂
    Kasia: O nie słyszałam o tej firmie. U nas w Krakowie połowy fajnych sklepów nie ma :(. Generalnie mniejsze sklepiki z zamiłowaniem lubują sie w turczyznie. Ostatnio taki jeden sklep na osiedlu sobie przeanalizowałam. Drogo i wszystko made in Turcja. Z rajstop to tylko veneziana, Gatta no i wspomniana juz Calzedonia.
    Anonimie: Co do tych rajstop to one nie były tanie bo dwupak kosztował 29,90 zł. Generalnie ja sobie na H&M nie narzekam.
    Aga.P.: Kurcze jak bede w Warszawie to musze zajrzeć do M&S.
    Mireia*, allison: Thanks a lot.
    Sowa: 🙂

  3. Anonymous pisze:

    Witam 🙂 mnie również bardziej przypadła do gustu druga wersja Twojego ubioru 🙂 najlepsza jest chusta, jest świetna i bardzo Ci w niej do twarzy. Płaszczyk też mi się podoba, plus te ciemne rajstopy, bardzo korzystnie się prezentujesz w tym zestawie.
    Pozdrawiam
    Sowa

  4. Anonymous pisze:

    ja tak jak przedmówczynie, zdecydowanie z bordowymi rajstopami, z czerwonymi wyglada za bardzo jak komplet z chustą. tez kupiłam ten dwupak i jestem bardzo zadowolona z kolorów: rudego i bordowego ale nie nosiłam ich jeszcze. najfajniejsze rajstopy i kolorystycznie i grube ma moim zdaniem M&S i jak mam tylko okazję to tam kupuję lub na eBay
    aga.p

  5. Anonymous pisze:

    Mnie też bardziej podoba się zestaw z ciemnymi rajstopami, czerwone były super z czarnym płaszczem, przy jasnym trenczu za bardzo kojarzą się z bocianem 🙂 Co do HM to rzeczy są modne i tanie, ale jakość porównywalna do ceny. Oczywiście zdarzają się niezniszczalne perełki, ale niestety rzadko. Rajstopy z Calzedonii do tej pory trafiały mi się dobre jakościowo, niestety skarpety z reguły kosmaciły się nawet już przed pierwszym praniem.

  6. Anonymous pisze:

    Miło 🙂 Co do jakości rajstop z HM zgadzam się w 100% – kupiłam ostatnio grube szare melanżowe rajtki, które podarły się przy pierwszej okazji- i to nie z powodu zahaczenia tylko u góry, same z siebie; za to poza calzedonią odkryłam ostatnio w sklepie Raj Stopy (nie wiem czy to poznański wynalazek czy sieciówka) polską markę Gabriella – piękne głębokie kolory (butelkowa głęboka zieleń, której nie mogłam nigdzie znaleźć i granat – nie za ciemny nie za jasny) i przyzwoita jakość

    kasia

  7. the Oracle of Style pisze:

    Wspaniały trencz!
    …Wg mnie lepiej prezentuje się ze stonowanym, bordowym odcieniem rajstop(już sama chusta zdecydowanie rzuca się w oczy).:) Za to krzykliwa czerwień rajstop wygląda rewelacyjnie z czarnym płaszczem, co udowodniłaś w jednym z poprzednich postów.
    Całość jak zwykle elegancka i stylowa.
    Pozdrawiam

Skomentuj

