my shopping, outfit

Niedziela

Dzisiaj pogoda nam wyjątkowo dopisała. W związku z tym, że było naprawdę ciepło zdecydowałam się założyć prostą małą czarną, a pod spód koronkową bluzkę ZARY. Bluzkę nabyłam jeszcze w ubiegłym miesiącu w komisie. Na wierzch narzuciłam wełnianą marynarkę H&M trend z rękawem 3/4. Żakiet utrzymany jest w stylu oversize. Trend, który w naszym kraju pozostaje zupełnie niezauważony. Zobaczycie przyjmie się za jakieś dwa lata. Jestem pewna, że teraz zostanę skrytykowana. Osobiście wolę taki żakiet od noszonych powszechnie dwurzędowych krótkich kurtek z paskiem w talii. Skórzane kozaki pochodzą z allegro. Jestem bardzo z nich zadowolona, gdyż są bardzo wygodne. Do tego duża torba worek, aby nadać całości nowoczesny wygląd.

IMGP5342
IMGP5336

Mam na sobie:

żakiet H&M trend
bluzka ZARA (komis)
sukienka (komis)
Kozaki Russell&Bromley (allegro)
apaszka Kapphal
torba Tatuum

Chustkę z frędzlami znalazłam w Kapphalu. Bardzo podoba mi sie jej motyw kwiatowy w szarościach i fiolecie.
IMGP5323

Zwykły wpis

12 thoughts on “Niedziela

  1. Anonymous pisze:

    Koronkowa bluzka i hippie chusta – coś mi tu razem nie gra… i zamieniłabym rajstopy na kryjące np. ciemnogranatowe. Zauważyłam też pasek ze złotą klamrą, z gładką bluzką byłoby ok, z koronkową tak jakoś kiczowato. Kozaczki świetne!

  2. elfka pisze:

    Koronkowa bluzka z sukienką bardzo mi się podoba, podobnie jak cały ubranie sie w całości na czarno. Żakietu, szczerze mówiąc, nie widać zbyt dobrze.

  3. ... asiu ... pisze:

    wydaje mi się, że Twój żakiet wcale aż taki oversized nie jest. ostatnio zakupiłam sporo za duży płaszcz i teraz medytuję z czym go zjeść;-)poza tym piękna koronkowa bluzka. no i w czerni Ci do twarzy!

  4. sofia pisze:

    Ładny zestaw! Czerń od stóp do głów, ale różniąca się fakturą – koronka, bawełna, skóra etc. – potrafi wyglądać zjawiskowo 🙂

    a co do trendu oversize – od kilku sezonów pojawiają się też bardzo luźne, szerokie spodnie (nie mam na myśli tych z obniżonym krokiem, ale takie proste). Na ulicach wciąż ich nie widać…
    Część osób pewnie nawet nie wie że „duże jest trendy” a część jest po prostu wierna ulubionym przekonaniom.
    Ja mam wrażenie, że w luźnych, dużych ubraniach wyglądam zbyt poważnie i że dodają mi lat(i taka bywa reakcja otoczenia). Stąd podobają mi się zestawy oparte na zasadzie kontrastu duże + małe: tak jak u Ciebie oversize żakiet + krótka spódnica albo odwrotnie – bardzo luźne spodnie + mała bluzka z dekoltem. Najlepiej all in black 🙂

  5. Anonymous pisze:

    bardzo ładnie wygladasz ale nie widze pierwszego zdjęcia, nie otwiera mi sie. może spróbuję potem. over size bardzo mi sie podobaja do krótkich dołów: spódnic lub spodenek. Koronkowa bluzka też bardzo fajna a pomysł z sukienką do niej – super
    aga.p

  6. Dakota77 pisze:

    Dobrze widze, ze to Stajnia? Fajny lokal:-). Za co mialabys zostac skrytykowana? Fajnie wygladasz. Tylko marynarke widac na jednymz djeciu, na tym, na ktorym czytasz menu, i na tym ona wyglada jak pudelkowaty zakiet, oversize nie widze:-)

  7. Anonymous pisze:

    Po odkryciu fantastycznego bloga Karla’s Closet choruję na takie żakiety 🙂 i w ogóle trend oversize mnie zachwyca – w Polsce obecny chyba faktycznie jedynie na szafiarskich blogach… a te buty powodują u mnie szybsze bicie serca – fantastyczne, ich cena też 🙂 bluzka nie moja bajka jak już pisałam, za to pomysł noszenia jej pod kieckę bardzo fajny
    kasia

Skomentuj

