my shopping, outfit

Welcome Topshop to Poland

Stało się. Doczekaliśmy się tej wiekopomnej chwili i już w październiku będzie można nabywać ubrania firmy Topshop w Polsce. Pierwszy salon zostanie otwarty w Złotych tarasach w Warszawie. Oprócz jesiennej kolekcji będzie można znaleść ubrania projektu Kate Moss, Denim Rose, bieliznę oraz dodatki. Sama nie mogę się już doczekać wizyty w tym sklepie. Na pewno wybiorę sie tam w listopadzie. Jak na razie mam kilka rzeczy tej marki w swojej kolekcji. Na allegro zakupiłam ostatnio rude kozaki oraz czarne baleriny a w secondhandzie znalazłam śliczny wiązany kardigan

IMGP5360

Pogoda nam dopisuje. Termometr wskazuje ponad 20 stopni. Można więc wyciągnąć lżejsze ciuchy. Brązowe spodnie Massimo Dutti po prostu uwielbiam. Są genialnie skrojone. Do tego założyłam biały top ZARY i ażurowy sweter Topshop.

IMGP5349

Sweter ma ciekawą fakturę oraz kolorystykę. Połączenie czerwieni, bieli i brązu jest ciekawe a zarazem zaskakujące.

IMGP5359

Brązową torbę z frędzlami zakupiłam na Placu Nowym. Jest jedną z moich ulubionych torebek. Jest pakowna i wygodna. Mozna ja nosić zarówno do ręki jak i przerzuconą przez ramię.

IMGP5362
IMGP5354g

IMGP5361lul

Mam na sobie:

Bluzka ZARA
kardigan Topshop (secondhand)
spodnie Massimo Dutti (komis)
torba ZARA (plac Nowy)
Buty Deni Cler (allegro)

IMGP5350

Zwykły wpis

21 thoughts on “Welcome Topshop to Poland

  1. magia1980 pisze:

    Anonimie 🙂
    Wenden: te kolczyki to pamiątka rodzinna. Generalnie nie noszę żółtego złota wiec nie kupuje innych. Te zadkładam okazjonalnie jak mi inna bizuteria kompletnie nie pasuje.
    Jasmina 🙂
    Sprężyna: Dzięki. Ostatnio pojawiły się na allegro wiec mozna upolować. Torba jest solidna i na żywo bardzo fajnie się prezentuje.
    Kasia dzięki: Najcześciej zaglądam na Plac Nowy, warto też zajrzeć w sobotę na Tomex, bo tam też stoją osoby które sprzedają w niedziele na Placu Nowym. Poza tym ulica Kalwaryjska (różne), Plac Szczepański, do jednego na Sch na Al. Solidarności.
    Fajny też jest komis na Warszauera , choc ostatnio mieli mocno przebrany towar. No i znam jeden outlety W Solvayu.
    Generalnie ostatnio jestem leniwa jesli chodzi o secondhandy, gdyż z reguły jest tam drogo a towar w dużej czesci zniszczony (jesli już trafie z rozmiarem). Czasami w lepszej cenie kupi się coś na wyprzedaży :).
    Kasiu (nr 2) Dzięki, ostatnio moje włosy są tak niesforne, że tak naprawdę wyglądają dobrze tylko spięte. Mam 2 wyjścia albo je skrócić, albo przeczekać nosząc spięte.
    sisters and dresses: It is nice to me. I Like your, too. I have just add your blog to my list of links. I will be look in you.
    driadka: na codzień nie naduzywam tej szminki, jednak na zdjęciach mam wrażenie, że bez niej jestem jakaś taka nie wyrazista a moja cera szara.
    Aga.p: Pamietam o tobie. Ostatnio podsyłałam ci linka, ale już znikła z aukcji. Nie wiem czy allegrowicz nie zakonczył aukcji przed czasem :(.

  2. Anonymous pisze:

    tu sie dzieje a mnie nie ma. bardzo mi sie podoba tylko kolczyki nie teges… torba jest moim marzeniem i najchętniej czarna. daj znac jak znajdziesz taką. świetnie wyglada przełozona przez ramię i na bardzo długim pasku. świetny swetro-płaszcz. spodni za bardzo nie widać 😦
    aga.p

  3. Anonymous pisze:

    nie będę oryginalna – TORBA :)!!! poza tym krój spodni faktycznie świetny, szkoda za to że nie widać butów; spięte włosy i czerwona szminka na duże tak

    kasia

  4. Kasia pisze:

    Wyglądasz świetnie, nie wiem, czy jest to zasługa kolorów, czy fasonu. Pewnie jedno i drugie. Torba jest rewelacyjna:)
    Chciałam się przy okazji podpytać, do których lumpeksów i outletów najczęściej zaglądasz? Ja koncentruję się na Kazimierzu i Podgórzu, ale chętnie odwiedzę nowe adresy:) A z outletów w Krakowie znam tylko: ten obok Tesco i na Dietla:( Podpowiedzi mile widziane:)))
    pozdrawiam,
    Kasia

  5. Wenden pisze:

    Świetny ten kardigan + torba = super frędzelkowy efekt! Nie moge się wprost doczekać, gdy na szafiarskich blogach zrobi się tłoczno od nowych zdobyczy. I jeszcze mała rada, ja dla Ciebie odradzałbym okrągłe kolczyki.

Skomentuj

