outfit

….

Dziś zestaw z kapeluszem. Jestem ich ogromna wielbicielką. Posiadam w swojej kolekcji chyba z dziesięć różnych modeli. Ten szary ze zdjęcia poniżej pochodzi z zeszłorocznej kolekcji Reserved.
Dwurzędowy płaszcz firmy Impuls znalazłam na allegro. Ma już chyba z 3 lata i nadal prezentuje się świetnie.

IMGP5376a

Mam na sobie:

płaszcz Impuls

rajstopy Calzedonia

buty Zara

kapelusz Reserved

apaszka Kapphal

Torebka (pamiątka rodzinna)

IMGP5384

IMGP5374

IMGP5383ph

Apaszka pochodzi z jesiennej kolekcji firmy Kapphal. Nawiązuje ona do trendu na jesień-zimę 2008 Winter garden. Na wybiegach pojawiło się sporo ubrań własnie w motywy kwiatowe.

IMGP5382

Zwykły wpis

12 thoughts on “….

  1. styledigger pisze:

    Już dawno nic mi się tak nie spodobało jak Twój zestaw- jest idealny! Awangardowe botki z kapeluszem w klimacie retro i jeszcze ta piękna chusta…podoba mi się każdy szczegół, aż się napatrzeć nie mogę. Mam straszną ochotę na takie botki, ale chyba jednak rozsądek zwycięży- nie są to chyba najbardziej praktyczne buty na jesień. Tak więc pozostaję na etapie zazdrości:)

  2. magia1980 pisze:

    Pozwólcie, że odpowiem wam zbiorczo:
    http://modazkrakowa.blogspot.com/2008/04/yelllow-alert.html
    Tu jest wiecej zdjęć tych butów. Takie buty na platformie mimo wysokiego obcasa są bardzo wygodne, polecam. Teraz jest kilka dni ciepła więc jest okazja je wyciągnąć z szafy. Co do chodzenia po mieście już dawno stałam sie asertywna, nie chodzę jakoś specjalnie extrawagancko ubrana, ale fajnym nowoczesnym butom nigdy nie odmawiam jak tylko mam okazje kupić. W końcu ile człowiek ma przyjemności w życiu? Sama chetnie szukam wzrokiem interesujących butów i niestety stwierdzam, że to jest słaba strona polek nawet tych bogatych.
    Jesli chodzi o dopasowanie tego plaszcza, to chyba jednak nie bo on ma takie głupie poprzeczne cięcie na linii bioder. Juz wolę, żeby był luźny. Osobiście preferuję jednak płaszcze jednorzędowe, w których takie dopasowaniezdecydowanie lepiej wygląda. Nawet kupiłam sobie ostatnio właśnie taki Mango granatowy – w outlecie.
    Anonimy: bardzo proszę podpisujecie się jakoś. Jeśli ktoś bedzie mial jakiś tam swoj pseudonim to fajnie jest potem identyfikowac taka osobę i lepiej mi jest odpowiadać. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

  3. Anonymous pisze:

    Zestawienie kolorów świetne! Płaszcz bardzo fajny, ale przy twojej figurze radziłabym zanieść go do krawcowej i zwęzić na odcinku między pachami a kieszeniami. Być może z tyłu są zaszewki,więc i tam można troszeczkę podziałać. Wiem, że teraz modne są rzeczy bez talii, ale przy tak ładnych nogach a grubszej górze taki płaszcz wygląda za ciężko. Kapelusz ładny, ale mam wrażenie, że to fason nie dla ciebie. Twoja twarz „topi” się w nim i sprawia wrażenie smutnej i przytłoczonej, zwłaszcza na fotkach całej sylwetki. W zbliżeniach jest już lepiej, chociaż odnoszę wrażenie, że wtedy kapelusz jest lekko odsunięty do tyłu. Podobałaś mi się w kapeluszu z dużym rondem, ładnie unosił ci buźkę do góry, chociaż rzeczywiście nie jest wygodny na co dzień. Chusta fajnie przełamuje sztywność kompozycji, no a buty… PROSZĘ O LEPSZĄ FOTKĘ BO WYGLĄDAJĄ REWELACYJNIE!!!

  4. magia1980 pisze:

    Karolino:

    wspomnienie
    1. (obraz przeszłości) memory , reminiscence ; snuć wspomnienia to reminisce; Ta fotografia przywołała dawne wspomnienia. The photograph evoked old memories.
    2. wspomnienia (pamiętniki) memoirs ; pisać wspomnienia to write one’s memoirs
    Tytuł polski to mniej wiecej pamiętnik (wspomnienia) modomaniaczki.

  5. Karolina pisze:

    Bardzo podoba mi sie zestaw.
    Chcialam zwrócić Ci uwage na błąd w opisie strony, który pojawia się na pasku – memoirs – chyba chodziło o memories?
    Pozdrawiam.

  6. Kasia pisze:

    Zgadzam się z przedmówczynią. Piękny zestaw, narobiłaś mi ochoty na taką chustę. Szkoda tylko, że buty na zdjęciu są mało widocznie, bo stanowią kolejny smaczek:) Jak to mówią w Maglu Towarzyskim: Klasa Tygodnia.

  7. Anonymous pisze:

    Jestem Twoją fanką 😉 Podoba mi się prawie wszystko, co pokazujesz, wiele razy jest to dla mnie inspiracją.Bardzo ładny kapelusz i płaszcz – rzeczywiście zawsze na czasie.

  8. Anonymous pisze:

    No dziś jest jak dla mnie absolutnie pięknie – to jedna z najbardziej udanych Twoich kreacji; choć szaro to jednak krwistoczerwone plamki na paznokciach i ustach są szczytem wyrafinowania; fason kapelusza wręcz stworzony dla Ciebie; założę się, że te buty narażają Cię na setki głupich spojrzeń i komentarzy – ot, polskie szerokie horyzonty; ode mnie dziś wielkie brawa
    kasia

Skomentuj

