allegro, my shopping, outfit

take it easy

DSCF2800

DSCF2815

Dziś mam na sobie

bluzka ZARA (komis)
kardigan ZOUL (plac Nowy)

spodnie Mexx (allegro)
torba Longchamp
pantofle Topshop (allegro)

DSCF2842

DSCF2847

DSCF2845

Skórzane baleriny Topshop pochodzą z allegro. Kosztowały 30 zł. Bardzo wygodne, choc osobiście chyba nigdy nie przekonam się do takich butów w 100 procentach. Chodzi mi się w nich jak w kapciach. Nie ma to jak obcasy :).

DSCF2817

Francuską torbę marki Longchamp również nabyłam na allegro. Pochodzi z lat 80. Bardzo wygodna na spacery. Swobodnie mieści się w niej np aparat.

DSCF2807ad
Bluzka ZARA wykonana z czarnej koronki pochodzi z komisu. Noszę ją głównie z czarną marynarką, kardiganem pokazanym na zdjęciu powyżej czy też z czarnym kombinezonem marki CUBUS.

DSCF28903

English translation:

I bought  black ballerina shoes from Topshop  and leather vintage bag Longchamp on allegro. The shoes are very comfortable, although personally unless never convince to such shoes 100 percent. I feel in them as in slippers. The bag comes from 80’s. A black lace Zara blouse  I found in a secondhand.

Zwykły wpis

8 thoughts on “take it easy

  1. magia1980 pisze:

    Dzięki dziewczyny. Pocieszyłyście mnie z tymi butami. Myślałam, że tylko ja mam taki problem. No ale na jakies wyjście na spacery beda jak znalazł.
    Zapomniałam dodać, że jak robiłam zdjęcia to już prawie ciemno było. Z tąd takie dziwne światło:(.

  2. Anonymous pisze:

    dziś to nie moja bajka, bo: – nie lubię rurek – nie przepadam za takim fasonem torebek – nie lubię koronek; balerinki tylko podziwiam na innych – kompletnie nie rozumiem opinii o nich jako najwygodniejszych butach, ja na tej szczątkowej podeszwie chodzić nie potrafię;
    pozdrawiam
    kasia

  3. Anonymous pisze:

    witam!
    zasoczylo mnie Twoje dzisiejsze ubranie, bo jest takie… mlodziezowe. Wygladasz znakomicie, tego mi brakowalo:)
    Pozdrawiam serdecznie
    zebrawpaskidwa

  4. Królewna pisze:

    Podobają mi się bardzo te baletki. Kupiłam podobne w Deichmannie, ale niestety na szerokośc tak się rozciągnęły, że już kilka razy zgubiłam je na ulicy 😦

  5. Marcepanowa pisze:

    Fantastycznie! Chciałabym się w to ubrać! Najbardzije podobają mi się buty. Cudowne!! CUDNE! Zapraszam do oglądania płaszczyka w kratkę 🙂 Kupiłam na Placu Szczepańskim, wiem, ze też tam zaglądasz 🙂

  6. Anonymous pisze:

    Torba świetna, niedawno tez za sprawa Greentea odkryłam tę firmę. nie wiem czemu wczesniej nie zwróciłam na nią uwagi. prawie we wszystkich angielskich In Style ta firma sie reklamowała ale nigdy nie zaprzątnęła mojej uwagi. co do balerin to czasem je lubię założyć ale wolę te z czubkiem a nie mogdały. moimi ulubionymi są te z Office w czarno-białą pepitkę z czerwoną rypsową kokardą na przedzie.
    przyjemnie popatrzec na zgrabną dziewczynę 🙂
    aga.p

  7. Anonymous pisze:

    Jejku marze o Longchamp, najlepiej „Legende”- odrazajace ceny. Super torba, gratuluje zdobyczy i zazdroszcze ;-)). Ech..
    Calosc jak zwykle bardzo dobrana i gustowna.
    Pozdrawiam
    Violcio11

  8. limonnka pisze:

    Uwielbiam patrzeć na osoby w balerinach, nigdy nie wyglądają źle, twoje stópki też są w nich słodkie 🙂
    ale podobnie jak ty kocham obcasy i mimo że mam 178 cm nigdy nie polubię baletek, też czuję się w nich jak w kapciach. Nie wiem czy to te jeansy miałaś kiedyś na fotkach, bardzo mi się wtedy podobały, super leżały na tobie, na pewno najlepiej ze wszystkich które na twoim blogu obejrzałam. Tu niewiele je widać, ale mam wrażenie że to te same, kolor świetny!

Skomentuj

