podróże

PARYŻANKA

Dziś chciałabym przedstawić zdjęcie zrobione na paryskim Monmartrze. Nie mogłam sie oprzeć pokusie aby wam je pokazać. Zamyślona kobieta grająca na akordeonie. Zdjęcie zrobione  było tak aby jej nie rozproszyć :). Bardzo podoba mi sie jak jest ubrana. Mam nadzieje, że wam również :).
English translation:
The photo was taken in Paris Monmatre two weeks ago. I could not resist  the temptation to show it to you.
A pensive woman playing the accordion.  The photo was taken so that it did not dissipate her. I like how she is dressed. I hope that you also.

DSCF2709

Zwykły wpis

4 thoughts on “PARYŻANKA

  1. la_comadreja_roja pisze:

    piękne, cudowne zdjęcie, gratuluję oka!! co lepsze, mam nieodparte wrażenie, że widziałam tę kobietę w zeszłym roku, i ach, moje żądze powrotu do Paryża znów rozbudzone.

Skomentuj

