allegro, my shopping, outfit

Outlet

Pogoda w dalszym ciągu nam dziś dopisuje. Troche się podkurowałam  wiec mogę wam pokazac nowe zdjęcia. Dziś mam na sobie mój najnowszy płaszcz.  Płaszcz Mango  zakupiłam w outlecie za 130 zł w ubiegłym tygodniu. Bardzo się cieszę, że trafiła mi się taka okazja. Ma śliczny fason i kolor a w dodatku wykonany jest z wełny. Do tego czerwony golf oraz fioletowa spódnica Numph.  Bardzo lubie kombinacje kolorystyczną między czerwienią, fioletem i granatem.  Buty. spódnica i torebka pochodzą z allegro.
IMGP5446
Mam na sobie:

  • Płaszcz Mango ( outlet)
  • Golf Camaieu
  • Spódnica Numph (allegro)
  • Rajstopy Calzedonia
  • buty Zara (allegro)
  • torebka (allegro)

dobry

Czerwony Golf zakupiłam w Camaieu. Polecam są niedrogie i bardzo dobrze sie noszą.

IMGP5459
IMGP5456

IMGP5447

Zwykły wpis

7 thoughts on “Outlet

  1. magia2008 pisze:

    Uzupełniam zaległości komentarzowe:
    Joanno i Ekler.ko: 🙂 W następnym poście dałam linka do tego outletu. W krakowie maja dwa: Ja znam ten w Solwayu.
    aga.pier 🙂
    Lilly: Thanks 🙂
    Ostojo: Miło mi, że do mnie zajrzałaś. Dzięki.

Skomentuj

