my shopping, outfit, sales

W moim ogrodzie….

Jednym z wielu trendów na jesień-zimę 2008 są kwiaty.  Bardzo wielu projektantów pokazało je na swoich kolekcjach. Powyższy post pod wpływem tej inspiracji.

Dziś mam na sobie brązową spódnicę w niebieskie kwiaty zakupioną kilka lat temu w secondhandzie. Przez długi czas leżała zapomniana w szafie. Niedawno robiąć jesienne porządki wpadła mi w ręce. Efektem tego jest dzisiejszy zestaw.

IMGP5560

IMGP5565g

Granatowe rajstopy zakupiłam niedawno w Calzedonii. Torba  marki Coccinelle  oraz granatowe rękawiczki H&M pochodzi z Placu Nowego.  Buty to nabytek z allegro.

IMGP5567

Beżowy płaszcz pochodzi z zimowych wyprzedaży w Benettonie.

IMGP5562

IMGP5572

Mam na sobie:

  • płaszcz Benetton
  • jedwabny golf (secondhand)
  • rękawiczki H&M (plac Nowy)
  • rajstopy Calzedonia
  • buty Zara (allegro)
  • torba Coccinelle (plac Nowy)
Zwykły wpis

5 thoughts on “W moim ogrodzie….

  1. magia2008 pisze:

    O to raczej nie u mnie ją widziałaś. Ja jej nie miałam nigdy. Kiedys ją widziałam w H&M ale były tylko w rozmiarze 42 i było to jeszcze na początku lata.

Skomentuj

