allegro, my shopping, outfit

Ostatnio pogoda nam dopisuje. Robienie sesji fotograficznej w plenerze jest więc czystą przyjemnością. Mogłabym robić sobie takie zdjęcia codziennie. Niestety ma to jedną wadę jest czasochłonne.  Zastanawia mnie również dlaczego robienie sobie zdjęć w terenie wzbudza  w naszym społeczeństwie tyle emocji a na przykład osoba pijąca piwko w tramwaju czy autobusie powoduje, że wszyscy udają, że tego nie widzą. To taka mała dygresja do tego co ostatnio obserwuję w naszych środkach komunikacji miejskiej. Niestety,  jest to żałosne.

Mam nadzieję, że już przyzwyczailiście się do mojej nowej strony.  Muszę wam powiedzieć, że ze swojej strony mam niebywałą wygodę. Dziwne komentarze lądują od razu w spamie a stamtąd od raz w wirtualny niebyt.

Dziś mam na sobie szarą sukienkę Leo Lazzi kupioną na allegro w ubiegłym roku . Na wierzch założyłam  szary żakiet Mango z Outletu. Buty pochodzą z najnowszej kolekcji Ryłko. Wielka szkoda, że raz na rok zaprojektują jakiś sensowny fason, bo jeśli chodzi o jakość i cenę mogliby stanowić niezłą  konkurencje  na rynku obuwniczym.  Długie, skórzane rękawiczki to tegoroczna  kolekcja H&M trend.

IMGP5485

IMGP5482

IMGP5470

Mam na sobie:

  • żakiet Mango (outlet)
  • sukienke Leo lazzi (allegro)
  • golf Camaieu
  • rajstopy Calzedonia
  • buty Ryłko
  • torba (Plac Nowy)
  • rękawiczki H&M trend

IMGP5469

Zwykły wpis

11 thoughts on “

  1. magia2008 pisze:

    6roove: Dzieki serdeczne. Na stare lata przyszło mi pracować na laptopie, który ma jakąś dziwną klawiaturę i ciągle naciskam to co nie trzeba. Buty polecam, bo wyglądaja naprawde solidnie. Czasami na allegro pojawiają sie taniej.
    Elfka: Sukienka ma fason princeski, jest prosta i dopasowana. Może ja kiedys pokaże w całości w jakieś sesji domowej. Robienie zdjęć w plenerze w cienkich ubrankach to teraz koszmar.
    Violcio 11 :).
    Aga.pier. Dzięki. Rajstopy są ciemnoszare jak ta kratka na sukience.
    Ryfka: skąd ja to znam 🙂
    sisters and dresses: Thanks a lot. 🙂

  2. Oj, co my się zawsze naszukamy ustronnego miejsca do „sesji”! Nie potrafię pozować przy ludziach, mimo że to moje pozowanie to przecież zwykłe stanie w miejscu, bo żadnych akrobacji nie wyczyniam. Czasem potrafię zrezygnować z genialnego tła, bo za dużo ludzi kręci się w okolicy. W tej kwestii zdecydowanie brakuje mi luzu 🙂

  3. aga.pier pisze:

    bardzo ładnie. świetny fason żakietu. a ja sukienkę znam, B. pokazywała ją w ubiegłym roku ale teraz i sukienka i B. wygladają nieporównywalnie ładniej (m.in. kolor włosów). a rajstopy jaki mają kolor?

  4. violcio11 pisze:

    Magia, wygladasz szalowo!!! Super zestaw. Jak zwykle klasa i perfekcja. Bardzo mi sie podoba. Tak jak Elfka uwazam, ze szkoda, ze nie widac sukiensi w calosci.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Violcio11

  5. kasia pisze:

    droga Magio – w tym kraju wszystko co niecodzienne wzbudza ogromne, z reguły negatywne emocje;pisała o tym chyba Jakubowa, ja doświadczyłam tego podczas ostatniego zaległego ślubnego pleneru – sensacja była taka jakby co najmniej Obama do P-nia przyjechał; fajny zestaw – szczególnie jeśli chodzi o akcesoria;
    pozdrawiam

  6. elfka pisze:

    Bardzo ladny zestaw, szkoda, ze nie widac calej sukienki na zadnym zdjeciu. Podoba mi sie taki kroj zakietu, ale to tylko na szczuplych osobach dobrze wyglada. No i wspaniale buty! Uwielbiam ten fason – ja mam brazowe.

  7. 6roove pisze:

    czesc, swietnie wygladasz, powalilas mnie tym zestawem, zakiet swietnie wspolgra z a ta sukienka, no i krata
    o butach nie wspomne, choruje na nie 😉

Skomentuj

