allegro, my shopping

Ostatnie nabytki

A oto kilka moich najnowszych zakupów:

  • Czerwony skórzany pasek Dorothy Perkins z dużą kokardą nabyłam na Allegro. Obecnie kokardy można znaleść wszędzie: na ubraniach, butach, torebkach czy właśnie paskach.

dsc05985rm2

  • Patchworkowe buty pochodzą z nowego sklepu internetowego: Vintage Agi. Można tu zakupić różne ubrania, dodatki itp rzeczy. Przesyłkę dostałam naprawde ekspresowo.

Nawet Pan z poczty miał korzystne bio i pofatygował mi się o 18  z paczką. Jak mieszkam na tym osiedlu pierwszy raz się to zdarzyło :).  Jestem mu ogromnie wdzięczna za to, że oszczędził mi wyprawy z awizem. Wniosek co do pozostałych osób roznoszacych paczki jest prosty – zachowam go dla siebie.

IMGP5611

  • Niebieska kopertówka firmy Clarks  pochodzi również z tego sklepu. Wykonana jest ze skóry.

IMGP5608

Zwykły wpis

9 thoughts on “Ostatnie nabytki

  1. aga.pier pisze:

    :):):)
    pasek śliczny, reszta tez niczego sobie :):):)
    mam dwa paski z kokardami: beżowy i fioletowy ale jakoś ich jeszcze nie wdziewałam 🙂 reszta musi być w miarę prosta, bez wzorów i faktur do takiego paska. pokaż się w nim koniecznie 🙂

  2. magia2008 pisze:

    b.: Tylko czemu ja do tej pory musiałam sie tyle razy osobiście fatygować? Raz jakis palant przysłał mi sms czy 14 mi odpowiada bo ma dla mnie paczke za pobraniem, na to ja mu odpisałam, że bede o 18 to nawet nie pofatygował się z awizem. 😦

Skomentuj

