allegro, my shopping, outfit

Perełka z mojej szafy

Pogoda nas dziś wszystkich bardzo zaskoczyła. Wszystkie prognozy zapowiadały kolejny ładny dzień, tymczasem prawie cały dzień padało i to dość intensywnie. Tak więc nie było mowy, aby wyjść w plener robić zdjęcia.
Korzystając z okazji chciałabym wam dziś zaprezentować jedną perełek w mojej szafie – bluzkę Morgan zakupiona kilka lat temu na placu Nowym. Spodobała mi się, głównie dzięki temu, że ma niebanalny fason nawiązujący do mody XVIII w. Wykonana jest z weluru i koronki.

IMGP5634kk

IMGP5644

Mam na sobie:

  • bluzka Morgan de Toi (plac Nowy)
  • spódnica H&M (secondhand)
  • rajstopy H&M
  • buty Topshop (allegro)


IMGP5632aa

Koronkowe rajstopy pochodzą z najnowszej kolekcji H&M na jesień/zimę 2008. Nabyłam je podczas wczorajszego wypadu do Galerii Kraków. Wykonane są z bawełny i niestety nie są zbyt przylegające. Dlatego ważne aby dobrać odpowiedni rozmiar. Na mnie idealnie leży S.

Buty Topshop pochodzą z allegro. Wykonane są z lakierowanej skóry i są bardzo wygodne.

IMGP5649

Wersja numer 2 z żakietem Jean Paul jest moim ulubionym zestawem. Bardzo lubię zestawiać materiały kontrastowo – cienkie z grubymi, matowe z błyszczącymi etc. Ten zestaw jest jednym z takich przykładów.

Satynowa czarna bluzka na ramiączkach to H&M. Upolowałam ją jeszcze przed wakacjami na placu Nowym.

Żakiet i spódnica pochodzą z Secondhandu. Żakiet ma juz chyba co najmniej 8 lat. Wciąż wygląda jak nowy, a ostatnio rewelacyjnie komponowuje się z najnowszymi trendami.  Spódnica to H&M, Wynalazłam ją w ciucholandzie na Placu Szczepańskim za 18 zł.

IMGP5672

IMGP5679

Mam na sobie:

  • żakiet Jean Paul (secondhand)
  • bluzka H&M (plac Nowy)
  • spódnica H&M (secondhand)
  • rajstopy H&M
  • buty Topshop (allegro)
  • wisiorek (jubiler)
  • kopertówka (secondhand)

IMGP5671

Zwykły wpis

16 thoughts on “Perełka z mojej szafy

  1. AAndromacha pisze:

    Zakochałam się w tej bluzce Morgan 🙂 Jest niesamowita. Tylko dlaczego widze ja na blogu dopiero teraz? Czyżbyś ją tak rzadko zakładała? Czemu?

  2. gocha pisze:

    jestes jedną z moich ulubionych szafiarek, super wygladasz w kazdej notce, tylko mam wielką prośbe – moglabys sie czesciej usmiechac? Na wiekszosc zdjec jestes strasznie smutna, a z uśmiechem Ci bardzo do twarzy 🙂

  3. aga.pier pisze:

    świetne zdjęcia i super bluzka. też mi się chce koronkowych rajstop ale takich bardziej koronkowych. ktoś gdzies pokazywał jakies ale już nie pamietam gdzie i kto 🙂
    faktycznie dobrze Ci w czerni. Mnie jakos nie 🙂

  4. magia2008 pisze:

    Ostaja: dziekuję
    Spręzyna: :).
    Sza: Dzieki. Zazwyczaj do tej bluzki zakładam szerokie spodnie i wtedy wychodzi taki spokojny zestaw. Jakoś nawet nie pomyślałam, że komuś może się to moje zestawienie Kojarzyć z gotic lolitą :). W końcu chciałam, aby nie było banalnie.
    Addicted: Dzięki. Ostatnio w ogółe mam „fazę” na takie czarne kombinacje.

  5. Wiem, że notka była głownie o bluzce, ale mnie jakośc szczególnie zauroczyła spódnica.Jak dla mnie jest powalająca. Naprawdę prześliczna zazdorszczę aż do bólu:) W ogóle bardzo ładnie Ci w czarnym, moim zdaniem tylko nieliczni wyglądają dobrze w tym kolorze ( a szkoda, bo to przecież klasyk), a zwłaszcza odziani w niego od stóp do głów – w Twoim przypadku ten kolor sprawdza się super.:) Zestaw-rewelacja:)

  6. Bluzka jest świetna, choć z tą spódnicą przypomina trochę strój gothic lolity- w takim „wcieleniu” nie mogła bym sobie wcześniej Ciebie wyobrazić. 😉

Skomentuj

