allegro, my shopping, outfit

Zaduszki

Dzisiaj synoptycy dotrzymali słowa i jak zapowiadali było bardzo ładnie. Piękna słoneczna pogoda zachęcała nas wszystkich do spacerów nie tylko na cmentarze. Wykorzystując sprzyjającą aurę zestawiłam dziś rozkloszowaną spódnicę w kratę z jesiennej kolekcji Zary z lżejszą granatową marynarką Mark&Spencer. Jest to świadome zestawienie męskiej w charakterze góry, która idealnie podkreśla figurę a równocześnie wyszczupla i wydłuża sylwetkę z bardzo kobiecym dołem.
Te dwa elementy mojego dzisiejszego ubioru idealnie komponują się jeśli chodzi o odcień. Marynarka jest częścią zestawu składającego się z marynarki, spódnicy i spodni. Zakupiłam go kilka lat temu w komisie za śmieszne pieniądze tym bardziej że jest wykonany z wysokogatunkowej wełny.
Oczywiście marzę o dokupieniu żakietu do kompletu (boski w stylu Vivienne Westwood). Niestety w Krakowie juz nie ma po nim śladu :(. No ale jak sie czegoś bardzo pragnie…. to podobno nie ma rzeczy niemożliwych.

A tak w ogóle to kocham mieć robione zdjęcia patrząc w  słońce :((.

bbbbbIMGP5689h

Buty i torba pochodzą z allegro. Buty to zeszłoroczna kolekcja ZARY. Torba to H&M i wykonana jest ze skóry.

dobry

Mam na sobie:

  • żakiet Mark&Spencer (komis)
  • spódnica  ZARA woman
  • rajstopy Calzedonia
  • buty ZARA (allegro)
  • torebka H&M (allegro)
Zwykły wpis

6 thoughts on “Zaduszki

  1. magia2008 pisze:

    Porsher: Ile by ich nie było to zawsze kobiecie mało 😉
    A tak poważnie tak naprawde wygodnych to mam dosłownie kilka. Niestety ciężko znaleść na moją stopę buty aby były wygodne i ofasonie jakim bym chciała.
    sisters and dresses: :).
    Minka: Nie mów, że od ciebie dotsałam kiedyś maila w tej sprawie :). To fakt trzeba z zakupami na allegro uważać niestety.

  2. minka pisze:

    Ha.. kupiłyśmy kozaki równocześnie.. wszystko pięknie i ładnie i nawet wygodnie…ale nie można w nich po sklepach chodzić bo piszczą 🙂
    a co do stylizacji fajna chociaż nie zupełnie w moim stylu;-) Tobie bardzo pasuje !

  3. Świetny zestaw. Modny i elegancki to lubię. Dodam, że bardzo ciekawe są te kozaczki, aż dziw że wcześniej nie widziałam takich. Świetne. Zawsze masz ekstra buty, masz ich wiele prawda?

Skomentuj

