allegro, my shopping, outfit, sales

What I wore today

Właśnie wybieram sie do fryzjera. Jutro pokaże wam  się w nowej fryzurze :). W  ELLE francuskim z zeszłego miesiąca wypatrzyłam sobie całkiem fajna fryzurę. Niestety mam jeszcze dość sporo do podcięcia pozostałości po rozjaśniaczu.

Dziś mam na sobie granatowy płaszcz Mango z Outletu. Prezentowałam go wam juz wcześniej. Do tego żółty szalik z  Camaieu pochodzący z zeszłorocznych wyprzedaży. Sznurowane kozaki ADAX zakupiłam na wiosnę na wyprzedaży w sklepie interentowym Schaffa.pl. Buty były po naprawdę okazyjnej cenie, niestety z moim rozmiarem  zawsze jest krucho przy takich okazjach.  W związku z powyższym, zakupiłam rozmiar większy co okazało sie całkiem dobrym rozwiązaniem, gdyż buty nie są szczególnie ocieplane a tak mozna założyć grubsze skarpety, zakolanówki itp.

abc

Dziś mam na sobie:

  • płaszcz Mango (Outlet)
  • rajstopy Calzedonia
  • buty Adax (sklep Internetowy)
  • torebka H&M (allegro)
  • szalik camaieu (50% sale)

ftdkjlll

Zwykły wpis

5 thoughts on “What I wore today

  1. laloca pisze:

    Hello!! It´s de first time that I´m writting in english, so, sorry about my style. I have seen your blog, but I don´t undestand it.
    I want to say you that I like your look
    Kiss from spain

  2. magia2008 pisze:

    Ostaja: Dzięki
    Aga.pier: data jest pod zdjęciem 🙂 Fryzurę pokaże wam pózniej, bo dziś biegnę na mikrodermobrazję wiec będe kompletnie niefotogeniczna. 🙂

  3. aga.pier pisze:

    nie mogę sie doczekac zmiany fryzury, nie żeby ta była zła ale zawsze zmiany sa ciekawe 🙂
    prawde mówiąc nie wiem czy Twój post jest z dzisiaj czy z wczoraj, nigdzie nie ma dat, czy ja nie widzę 🙂
    kolor szalika śliczny a do granatu to juz w ogóle świetnie 🙂 buty fajne

Skomentuj

