my shopping, outfit

Doczekaliśmy pierwszego śniegu.

imgp5941k

Mam na sobie:

  • płaszcz (coat) Vero Moda (Plac Nowy)
  • buty (boots) Lindex (Plac Nowy)
  • golf  (polo neck sweater) Benetton (plac Nowy)
  • legginsy (leggins) ZARA
  • pasek (belt) ZARA

Płaszcz już znacie.  Zakupiłam go w ubiegłym roku na placu Nowym. Tym razem przepasałam go paskiem.

imgp5949

Skórzane buty Lindex upolowałam też na placu. Sa to moje pierwsze buty kupione w tym miejscu.

got

We waited and waited for the first snow. Now, it has been snowing all the time.

Today I am wearing a coat from Vero Moda which I bought  on Plac Nowy last year. I have already shown it, early. Now, I tied a belt  around my waist.   Brown leggins come from ZARA similary as the belt.  Leather boots Lindex come from Plac Nowy, too.


imgp5954

Zwykły wpis

3 thoughts on “Doczekaliśmy pierwszego śniegu.

  1. Yenka pisze:

    Płaszczyk bardzo OK. Przydałoby się coś na głowę – jakiś klasyczny beret albo wypasiona czapka tak jak u Ryfki.
    ewentualnie może być bez nowego nakrycia głowy tak jak w moim przypadku. w końcu nie ma co się zastanawiać nad priorytetami – nowa czapka czy kolejna straż pożarna wyjąco- gasząca. wiadomo co człowiek wybierze;-))

Skomentuj

