my shopping, outfit

Powrót do przeszlosci czyli…..

Stało się. Mamy dwa tygodnie wycięte z  życiorysu – ospa Juniora.  Biedak siedzi w domu i maluje za pomocą  pędzelka pudrem swoje krosty. Polecam dobry patent, aby dziecko nie bało się smarowania. Tymczasem miałam takiego zgrabnego plana, ze jak wróci M to na moją osiemnastke osiemnastki gdzieś się wybierzemy na skromną imprezkę. No cóż tak bywa. Zamiast tego jest bardzo skromna sesja w domu i to przy kiepskim oświetleniu.

Wracając do postu. Dzisiejsza stylizacja odnosi sie jeszcze do 08 listopada czyli naszego szafiarskiego spotkania w Krakowie. Chciałabym wam pokazać mój ubiór z tego dnia, gdyż na wcześniejszych zdjęciach był kiepsko widoczny.  Czarną spódnicę z podwyższona talią zakupiłam w Galerii Centrum. Nie wchodziłam tam już chyba z pół roku i muszę Wam powiedzieć, że bardzo miło się zaskoczyłam. Do tego fioletowy golf Camaieu. Niestety ostatnio widzę tylko z wiskozy. Jakoś nie mam do nich przekonania. Moim skromnym zdaniem jednak bawełna lepiej się nosi.

imgp5995h

y1

Mam na sobie:

  • fioletowy (turtleneck) golf Camaieu
  • spódnica (skirt) Autograf (Galeria Centrum)
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • Zakolanówki (overknees) wolford (allegro)
  • kozaki (boots) RUSSELL & BROMLEY (allegro)
  • chusta (scarf) Kapphal
  • torba (bag) Tatuum

My son has chickenpox and I can not leave the house to take pictures.  So, forgive me my simply photo session with poor lightning.  I personally do not love such kind of photos. My today’s stylization refers to Polish style bloggers meeting in Cracow which took place November 8,2008. In this day I wore a black high-waisted  skirt  which I bought in the Galeria Centrum, a purple turtleneck from Camaieu  and a flowery scarf from Kapphal.

Zwykły wpis

8 thoughts on “Powrót do przeszlosci czyli…..

  1. magia2008 pisze:

    Lil. Ta chusta to jedna z moich ulubionych
    Ryfka: Dzęki, poprawione
    Elfka: dzieki, w tym pokoju mam najlepsze światło i troche przestrzeni, a tak na codzień służy juniorowi. Jesli cie pocieszy ja fatalnie wyglądam w biodrówkach 🙂
    Aga.Pier: dzieki serdeczne.

  2. O fajnie, że jednak można komentować.

    Zdjęcia są całkiem dobre, najbardziej podoba mi się dywanik. Prawie jak na ulicach miasta 🙂

    Bardzo ładne połączenie kolorów. Szczególnie dla Ciebie. Bardzo podobają mi się spódnice z wysokim stanem, ale zawsze kiedy je mierzę, wydaje mi się, że wyglądam nieproporcjonalnie. Ty wyglądasz dobrze.

  3. Do kozaków powinnam się już przyzwyczaić, ale nie mogę przestać zazdrościć. Cały zestaw fajny, chociaż nie w moich kolorach 🙂

    PS Krosty (ostatnio robię za blogowego korektora – no nie potrafię się opanować).

  4. magia2008 pisze:

    Yenka: dzieki. Mam też podobną dłuższą za kolano z Numpha.
    Kurcze, nie wiem jak to się stało, że koniec końców kometarze mi się wyłączyły. Dziś rano to naprawiłam. Byłam przekonana, że normalnie funkcjonują. No trudno.

  5. Yenka pisze:

    Bardzo podoba mi się zwłaszcza spódnica. Przypomina mi spodnie;-) które Carrie Bradshaw miała na sobie, kiedy była członkiem ławy przysięgłych.
    Przyznam że sama bym sobie taką sprawiła tylko nieco dłuższą, bo w takiej długości osobiście źle bym się czuła.
    Apaszka idealnie dobrana kolorystyczne do zestawu. Ładnie, mimo że nie na polu….

Skomentuj

