outfit

reaktywacja

Dzis wypadało napisać, że nastała noc polarna. Godzina 14 a tu za oknem kompletnie szaro. Dziś mam na sobie jedną z moich ulubionych sukienek. Pochodzi on z wiosennej kolekcji H&M trend. Dotychczas nosiłam ją solo, jednak dziś dla odmiany połączyłam z czarnym golfem i kozakami.

got1

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) H&M Trend
  • golf (turtleneck) Camaieu
  • buty (boots) ZARA (allegro)
  • rajstopy  (tights) Calzedonia
  • torba  (bag) Tatuum

It is very cloudy, today . We are waiting for snow, but it was rainning instead.   I’m wearing one of my favourite dresses, today. The dress is from H&M’s spring/summer collection . I have worn it alone so far, but  I decided to merge it with a black, cotton turtleneck from Camaieu, now.

Zwykły wpis

12 thoughts on “reaktywacja

  1. magia2008 pisze:

    Dzięki.
    Prekursorko: Oj do Kory mi daleko. Ona ma piękne rysy twarzy. Na codzień bardzo lubię mieć upięte włosy, jest to dla mnie bardzo praktyczne rozwiązanie :).
    Agnes: Jestem strzelcem 🙂

  2. prekursorka pisze:

    Bardzo mi się podoba to zestawienie. Szczerze mówiąc pasują Ci i kolory i forma,a także upięte włosy. Kobieta z klasą! (nic dodać nic ująć).

Skomentuj

