my shopping

Nowe buty

Dziś przekonałam się, że warto już chodzic po sklepach szukając okazji.  Wchodząc do Mexx znalazłam w końcu idealną granatową sukienkę, trochę w stylu Audrey Hepburn. Niestety, były wszystkie rozmiary oprócz mojego :(. Od razu zaniosłam ją do krawca poleconego przez Mexx do dokonania stosownej przeróbki.  Tak więc premiera wkrótce :).

Dziś naprawde miałam szczęście do zakupów, gdyż w RYŁKO udało mi się znaleść do tej sukienki 2 pary pantofli – jedne szare, lekko lakierowane a drugie fioletowe z najnowszej kolekcji. Obie pary niezwykle wygodne i w dodatku za rozsądne pieniądze.  Mam już prezent urodzinowo-imieninowo-mikołajowy :)).

dscf2944k

dscf2950

Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy są fanami touch eclat YSL. W Douglasie jest w promocji po 99 zł. Tylko uwaznie sprawdzajcie paragony :)).

ysl


I have been having a good day, today.  I found a beautiful navy dress in Mexx (50% sale). It was only one problem – they did not have my size, so I had to take it to  tailor. On the way, I bought two pairs of RYŁKO’s shoes – one of them – gray and the second – purples. Both pairs are made of leather and are very comfortable.

Reklamy
Zwykły wpis

18 thoughts on “Nowe buty

  1. Magio, jak Ty byś machnęła tę ścianę na szaro, taki perłowo-szary… ale byłoby tło dla Twoich kreacji 🙂 Ja tak zrobiłam z jednym pokojem jak mąż wyjechał słuzbowo na parę dni. niestety albo wałek za mocno przyciskałam albo ktos dobrze kiedyś nie zagruntował i nici z mojego pomysłu…. 😦 musieli przychodzić fachowcy. a miałam taki sprytny plan, że sama, że tanim kosztem i juz nawet byłam dumna z siebie i widziałam oczami wyobraźni zdumienie męża… ha ha ha

  2. violcio11 pisze:

    Ja tez staram sie przechowywac w pudelkach. Nawet je opisuje, zeby bylo latwiej znalezc. Ten sposob jednak jest dla mnie troche skomplikowany i pracochlonny. Efekt jest taki, ze nie zawsze mi sie chce je chowac do pudelek i stoi potem pelna kolekcja w przedpokoju. Nie znalazlam do tej pory idealnego polczenia miedzy porzadkiem z butami, a praktycznoscia

  3. magia2008 pisze:

    Stram sie trzymać buty w oryginalnych pudełkach. Dla cześci niestety nie mam. Do tych ostatnio zakupionych to dostałam nawet prawidła :).
    Aga.Pier. Czy prawdziwa kobieta może mieć za dużo butów?
    O tak te czarne ZArowe- to moje ulubione. W zielonych za bardzo się chodzic nie da, bo z piety spadają. Bezowe z kolei musiałam juz naprawiać pętelke u szewca :(. Co z tego że ładne. Angielsie buty są ok, ale ja od nich potrzebuje 4,5 a tu rzadko można dostać. Topshop nie wiem czy mam a 5 jest z deka za duża.
    Tak cena normalna to 139 zł
    Yenka: ja zazwyczaj mam kupowane kosmetyki przez m na lotniskach. Co przy wczesniejszym kursie stanowiło dużą róznicę.

  4. Yenka pisze:

    fioletowe są cudowne, ale na sam widok obcasa już boli mnie podbicie. Z chęcią bym sobie takie sprawiła tylko, że nie dałabym rady w nich chodzić, więc wolę propozycję udania się Douglasa, chociaż niestety po moich ostatnich zakupach mam nakaz omijania Douglasa tudzież Sephory z daleka ( a wszystko przez moją słabość do cieni Chanel i w ogóle produktów tej firmy) mój m. byłby szczęśliwy gdyby wprowadzili gablotę pod tytułem: Tych klientek nie obsługujemy.To byłby najlepszy prezent mikołajkowy;-))))

  5. gdzie Ty te buty bedziesz trzymać? nie za duzo ich??? :):):) Fioletowe mi sie podobają, szare nie a tak w ogóle to chyba najbardziej podobają mi się Twoje wszystkie zarowe buty, nabardziej czarne wysokie sandały, beżowe wycinane wiązane na górze (peeptoe) i zielone zamszowe 🙂 i tyle 🙂 co do korektora to chyba muszę zajść bo normalnie chyba kosztuje ok 140…

  6. violcio11 pisze:

    Te fioletowe to sliczne… ech… Ciekawa jestem tej sukienki. Powiedz Magia, jak przechowujesz te swoje buty? Ja mam z tym ogromny klopot :-(.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s