my shopping, outfit

06.12

Przede wszystkim chciałabym podziękować moim czytelnikom za wytrwałość w czytaniu postów.

Dziś był piękny, słoneczny dzień, wprost idealny na zdjęcia. Niestety w dalszym ciągu  jesteśmy uwiązani w domu. Ja wyrwałam się tylko na moment do krawca odebrać sukienkę.  Dziś miałam na sobie kolejną spódnicę w kratkę. Trudno nie zauważyć, że mam do nich słabość. To już kolejna w mojej szafie. Idealnie pasuje do niej niebieski golf.  Torebka to nabytek w allegro. Nie martwcie się – nie zapomniałam założyć płaszcza na wierzch :).

c2

Mam na sobie:

  • bawełniany golf (turtleneck) (komis)
  • wełniana spódnica (skirt)  (prezent- gift)
  • skórzana torebka(bag) (allegro)
  • rajstopy(tights ) Calzedonia
  • buty (shoes) Ryłko

12imgp6126

First of all I just want to say I am so thankful to have such amazing readers as you guys. The weather was lovely today . It was  warm and sunny but a little windy. I had to stay  home because of my son’s illness. I went only  for a moment to my tailor.  I wore  a plaid skirt –  a  gift and a blue turtleneck today. I wore a coat  over this, of course. The bag comes from Allegro.

Zwykły wpis

17 thoughts on “06.12

  1. kasia pisze:

    nie, faktycznie, torba-kuferek, buty oksfordy i nobliwa spódnica nie są retro; widzę, że tendencja naskakiwania na innych się utrzymuje

  2. Dla mnie ten zestaw w ogóle nie jest retro. Chyba niektórym pojęcia się mylą:P Jest za to bardzo elegancki. Nie mogę natomiast oderwać oczu od Twoich włosów. Albą są perfekt ścięte albo masz dobrą rękę do ich układania.

  3. kasia pisze:

    zestaw retro; a mnie retro – podobnie jak styledigger – jakoś ostatnio się znudziło, więc w ogóle i w szczególne nie moja bajka;

  4. Spódnica, torebka i buty bardzo mi się podobają. Golf pasuje do stroju, ale ja mam jakąś awersję do golfów z krótkim rękawem.

    Ty w ogóle częto nosisz golfy, prawda? Ja kiedyś nosiłam same duże dekolty, obecnie lubię stójki, jakiś golf od czasu do czasu też zakładam.

  5. magia2008 pisze:

    Dzięki 🙂

    Juliti. Pozory mylą. teoretycznie stylizacja wyglada na taką, acz spódnica ma bardzo nietypowe cięcie widoczne jak się idzie, wiec nie jest ona taka grzeczna jak się wydaje. W związku z tym jak sie pokazuje kawałek uda chyba lepiej że reszta jest stonowana ;).

  6. JULITA pisze:

    dzisiaj niezbyt mi sie podoba,tak jakos powaznie,staroswiecko(chociaz dla niektórych jest to komplement).Nie gniewaj się,ale widziałam wiele lepszych Twoich stylizacji.

Skomentuj

