my shopping, outfit

09.12

Dziś byłam z Juniorem u kontroli. Nadarzyła się więc okazja do zrobienia kilku zdjęć. Wybaczcie, wybierałam to co nadaje się do publikacji z dość mizernego materiału. Niestety w ostrym świetle aparaty cyfrowe trochę głupieją.

Nie pamiętam czy kiedyś zdarzyło mi się chodzić w pantoflach po dworze w grudniu. No może 2 czy 3 lata temu czasami chodziłam w lżejszych butach,  ale w adidasach. Dziś testowałam moje nowe  buty z Ryłko. Po wiem wam krótko – są boskie, mega wygodne mimo 10 cm obcasa i w ogóle jestem nimi zachwycona. Oprócz tego mam na sobie wełnianą spódnicę H&M trend pochodzącą z zeszłorocznej kolekcji,  ażurowe rajstopy, które kupiłam niedawno w Calzedonii. Welurowa marynarka w prążki to nabytek z ciucholandu.

imgp6146

mam na sobie:

  • marynarka (jacket) Steilmann (secondhand)
  • spódnica  (skirt) H&M Trend
  • torba (bag) Tatuum
  • buty (pumps) Ryłko
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • Beret (beret) H&M trend
  • szalik  (scarf)  Cubus

b

I went doctor with my child to check that everything is already well. So I had possibility to take a few photos  in the open air.

I don’t remember that it was possibility to walk  in pumps in December. It is very warm as for this month.  I had my new purple pumps from Ryłko today. Despite of 10 cm heels they are very, very comfortable. Besides it I wore a gray wool skirt from H&M trend,  a thrifted jacket and a gray  tights from the newest Calzedonia’s collection.

Calzedonia’s Tights are too expensive in our Country:

imgp6133

Zwykły wpis

20 thoughts on “09.12

  1. magia2008 pisze:

    Aga.Pier; Chodziłam, tzn przejechałam samochodem i to nie daleko, bo normalnie nie jestem tak odwazna. Wiadomo pod spód trzebba ciepły wełniany ssweter ( a mam taki 1).

  2. bardzo mi sie podobasz. az nie wierzę, że dzis tak chodziałaś. u nas nie było tak słonecznie. świetnie nałozyłaś ten beret 🙂 super kolory ale rajstopki patrzę, że nie dla mnie… jesli Twoim szczupłym nogom dołozyły trochę to… :):):)

  3. magia2008 pisze:

    Violcio11: Nawet nie wiesz jakbym chciała już marzec :))
    Ta czarna naprawdę dobrze mi służy na co dzień. Zaimpregnowałam ją i mimo częstego noszenia wyglada jak nowa i nic nie barwi 🙂 Taka workowa na ramię jest dla mnie najpraktyczniejsza. Narazie poluję na fajną szarą lub kolorową.

  4. violcio11 pisze:

    Wiosenne zdjecia z zielona trawa w tle. Super zestaw. Buty prezentuje sie bardzo ciekawie. Ich wygoda przy tak wysokim obcasie wyraznie przemawia za ” Rylko” Podoba mi sie tez czapka. Chyba nadal szukasz czarnej torby ;-)?

Skomentuj

