my shopping, outfit

Płaszcz z H&M

Myślicie, że w tym roku doczekamy jeszcze śniegu? Jak na razie mam, ale wirtualny.  Dziś mam na sobie czarny płaszcz z najnowszej kolekcji H&M trend. Kiedy go przymierzyłam od razu wiedziałam, że będzie mój.  Do tego kapelusz H&M. W planach mam jeszcze zupełnie inny wariant, ale chce poczekać na śnieg, aby było  bardziej klimatycznie.

Chciałabym wrócić na moment do kapelusza. Ostatnio widziałam w sprzedaży na allegro  takie tylko czarne po 80 zł, podczas gdy ja za niego zapłaciłam 39,90 zł. Rozumiem, że ktoś sprzedając potrzebuje zarobić, jednak przebitka 100 procent to moim zdaniem przesada. Tym bardziej, że  nie ma się pewności, że sprzedawca nie upcha go w kopercie :(.

imgp6181b

imgp6182b

Mam na sobie:

  • płaszcz  (coat) H&M trend
  • kapelusz (hat) H&M
  • kozaki (boots) Russel&Bromley (allegro)

imgp6187

Zwykły wpis

23 thoughts on “Płaszcz z H&M

  1. Ten płaszcz mi się szalenie podoba! Jednak znacznie bardziej na Tobie niż na mnie – mierzyłam i pogrubił mnie bardzo. Tobie zaś pasuje idealnie.

    Ja mam prawie taki sam kapelusz, tylko czarny, kupiłam go dwa lata temu w Orsay i kosztował 60zł. Te szerokie ronda są ładne, ale niepraktyczne, bo, po pierwsze nic spod nich nie widać, a po drugie najlżejszy wiatr zrywa kapelusz z głowy.

  2. No, no, no… zdjęcia jak z profesjonalnej sesji 🙂 A Twoja figura jak modelki. Płaszczświetny, kapelusz też, i fason i kolor. Śliczne zdjęcia 🙂
    Zawsze mi się wydawało, że do takich kapeluszy trzeba schować gładko włsy a tu proszę… bardzo fajnie 🙂
    A kapelusz jakiej… aha 🙂
    A propos drugiego zestawu to sie nawet domyślam jak bedzie wygladał 🙂

  3. Piękny ten płaszcz, a w połączeniu z kapeluszem całość wygląda cudownie. Zwłaszcza, że kapelusz ożywia strój swoim kolorem. Ja w ogóle lubię kapelusze i przymierzałam ten z HM, jak i podobny nieco w Top Secret, tylko że oba mi za bardzo spadały na oczy 😦 Cóż, został mi czarny z secondhandu 🙂

Skomentuj

